شایعه: بازی تایتان فال ۲ دارای نقشه ای وسیع تر خواهد بود - تکفارس 
شایعه: بازی تایتان فال ۲ دارای نقشه ای وسیع تر خواهد بود - تکفارس 

شایعه: بازی تایتان فال ۲ دارای نقشه ای وسیع تر خواهد بود

علی سیف الهی
۶ خرداد ۱۳۹۵ - 17:56
شایعه: بازی تایتان فال ۲ دارای نقشه ای وسیع تر خواهد بود - تکفارس 

بنا به پست هایی که در برخی سایت های خبری منتشر شده است، تایتان فال ۲ دارای توانایی های جدید برای خلبانان، قلابی بزرگ و نقشه ای بزرگتر خواهد بود. با تکفارس همراه باشید.

این اطلاعات، که دیگر حذف شده و موجود نیستند، توسط مدیر Subreddit متنتشر شده و لو رفته بودند.

بنا به اطلاعات لو رفته، تایتان فال ۲ در اکتبر امسال عرضه خواهد شد. این تاریخ با نشانه هایی که قبلا از ناشر این عنوان EA که در گزارش درآمد خود تایید کرده بود که برای عرضه ی مالی سه ماه سوم برنامه ریزی کرده است، برابری می کند. این بازه ی زمانی از اکتبر ۲۰۱۶ تا ن=دسامبر ۲۰۱۶ را شامل می شود.

همچنین در این اطلاعات لو رفته ما شاهد این هستیم که سازنده ی این بازی، استدیوی ریسپاون اینترتینمنت “هزاران توانایی جدید خلبانی که شامل قلاب های جدید هم می شود” معرفی نموده است.

بنا به گزارش های منتشر شده از این قلاب جدید برای سوار شدن بر تایتان ها از راه دور، کشاندن دشمنان از آسمان و دویدن آزاد استفاده می شود.

نقشه ی بازی نیز بزرگ تر شده است تا در بازی های چند نفره بتواند بازیباز های بیشتری را در خود جا دهد.

این پست شامل تصاویر هنری بازی نیز می شود که می توانید در بالای صفحه مشاهده نمایید. این تصویر به نظر هیچ ارزشی ندارد چون نه قابلیت قلاب جدید را نشان می دهد و نه شمشیری را که در تریلر اول مشاهده نمودیم را شامل می شود. در حالی که این تصویر هنری می تواند دو کلید از کانسپت های گیم پلی بازی باشد، اما نبود آن ها در تصویری که به نظر تصویر هنری تبلیغاتی بازی می آید، آشکار است.

گیم اسپات نیز در تماسی با الکترونیک آرتز تلاش نموده تا درباره ی این اطلاعات لو رفته صحبت نماید.

دیگر بازی شوتردرجه ۱ الکترونیک آرتز، بتلفیلد ۱، برای عرضه در ۲۱ام اکتبر زمان بندی شده است. EA گفته است که انتشار دو بازی تایتان فال ۲ و بتلفیلد ۱ در زمانی یکسان، ایده ی بدی نیست.

مدیر عامل این شرکت، آقای آندره ویلسون در اظهاراتی گفته است: ” ما احساس می کنیم در وضعیتی هستیم که می توانیم مرز های گیم پلی بازی های سبک شوتر اول شخص را با این دو بازی، جابجا نماییم. من مطمئنم که ما همگی در جای صحیح خود ایستاده ایم تا بتوانیم امسال به بهترین نفع کار خود را انجام دهیم.”

منبع : Cnet

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.