جدا از شایعه ی صفحه ی لمسی OLED، طراحی این مک بوک ها نیز متفاوت خواهد بود و در آن ها از لولاهای مدل تزریق فلزی استفاده شود که این کار به این شرکت کمک خواهد کرد تا سری مک بوک های پروی خود را نازک تر و سبک تر از قبل گرداند.( برخی از شایعات به شرکتی که لولاهای سورفیس بوک را ساخته، به عنوان همکار اپل در این کار اشاره دارند)

این منابع همچنین می گویند که لپ تاپ های پرو اپل به همراه پورت های USB Type C و تاندربولت ۲ خواهند آمد، همچنین اپل یک مدل ۱۳ اینچی جدید از مک بوک ها را به بسیار شبیه مدل ۱۲ اینچی رتینای قبلی است، عرضه خواهد نمود. البته که قبلا نیز سری مک بوک های اپل انواع مختلفی داشتند و به همین خاطر گیج کننده بودند و حالا گیج کننده تر هم می شوند. به گزارش Kuo مدل های ۱۳ و ۱۵ اینچی اواخر سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهند شد. ما اطلاعات بیشتری از این تاچ بار OLED نداریم و این خود بخش جالب ماجراست.

لنوو نیز قبلا  یک پنل کیبورد شبیه به آنچه اپل قصد ساختن آن را دارد، در لپ تاپ های سری ThinkPad به کار گرفته بود، اما چون این پنل به خوبی عمل نکرد لنوو خیلی زود این نوع طراحی کیبورد را جمع آوری کرد. با این همه باید ببینیم که اپل چگونه صفحه ی لمسی OLED خود را به کار خواهد گرفت. البته اگر شایعات واقعیت داشته باشند!

منبع : Engadget

انتهای پیام/.