بالاخره چهره ی iTunes در آپدیت جدید عوض شد - تکفارس 
بالاخره چهره ی iTunes در آپدیت جدید عوض شد - تکفارس 

بالاخره چهره ی iTunes در آپدیت جدید عوض شد

علی سیف الهی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 20:41
بالاخره چهره ی iTunes در آپدیت جدید عوض شد - تکفارس 

شرکت اپل هنوز در تلاش است تا بفهمد چگونه می تواند رابط کاربری آیتیونز را کاربردی تر کند. امروز، این شرکت آپدیت جدیدی را منتشر کرده است که رابط کاربری را هر چند کوچک، تغییر داده است. با تکفارس همراه باشید.

در این تغییر رابط کاربری، یک سایدبار اضافه شده و ابزار انتخاب فایل چند رسانه ای، درون کتابخانه ها بهتر هدایت می شود. این منوی سایدبار بزرگترین و کارآمد ترین تغییر است، که یکی از قابلیت های رابط کاربری نسخه های قدیمی این برنامه را دوباره برگردانده است. از اینجا، شما می توانید به سادگی لیست پخش خود را ویرایش کنید، آهنگ ها را به این محل بکشید تا لیست پخش جدیدی را ایجاد کنید، و بخش هایی از منو را بازتر کرده یا مخفی کنید.

همچنین بخشی برای انتخاب مدیا وجود دارد که با استفاده از آن، شما می توانید از موزیک به فیلم ها، نمایش های تلویزیون، پاد کست ها و دیگر بخش ها، پرش نمایید. اما این تغییر، رابط را خیلی ساده نکرده است و فقط آیکون دسته بندی را که قبلا نشان داده می شد مخفی کرده است. همچنین این نوار چیز هایی را که دقیقا شما دنبال آن هستید را به شما نشان نمی دهد.

یکی از مشکلاتی که حل نشده باقی مانده، مشکل یافتن اپل موزیک است. هیچ آیکونی برای این برنامه وجود ندارد. اما در عوض بخش های آن در تب هایی با نام های For You، New و Connect in iTunes پخش شده است. در حالی که گزارشات، از تغییر چهره ی اساسی اپل موزیک در WWDC امسال سخن می گویند، ما مجبور هستیم منتظر بمانیم تا ببینیم این تغییر، در برنامه ی دسکتاپ نیز اعمال خواهد شد یا نه. ما گمان می کنیم که تب Connect پس از مدتی حذف خواهد شد. هر چند به عنوان قابلیتی اجتماعی، زیاد محبوب نیست.

آپدیت امروز به نسخه ی ۱۲.۴ همچنین برخی باگ های عمومی را تصحیح کرده و بهبود کلی عملکرد را نیز شامل می شود. اما باگ حذف اطلاعات را که کاربران به تازگی در آیتیونز کشف کرده بودند را درست نکرده است. اپل با تاخیر، هفته ی پیش این مشکل را تایید کرد و افزود که دارد روی پچی برای حل این مشکل کار می کند. اما ما هنوز پاسخ مشخصی از شرکت اپل راجع به این که آیا این مشکل بر طرف شده یا نه، دریافت نکرده ایم. اما هنوز منتظر پاسخ این شرکت هستیم.

اگر شما از این نرم افزار استفاده می کنید، تغییراتی را که مشاهده کرده اید را با ما در میان بگذارید.

منبع : Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.