به سوی انگیزش اکوسیستم جمع‌سپاری در خاورمیانه، کنفرانس بین‌المللی جمع‌سپاری تهران - تکفارس 
به سوی انگیزش اکوسیستم جمع‌سپاری در خاورمیانه، کنفرانس بین‌المللی جمع‌سپاری تهران - تکفارس 

به سوی انگیزش اکوسیستم جمع‌سپاری در خاورمیانه، کنفرانس بین‌المللی جمع‌سپاری تهران

اخبار رسمی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 12:52
به سوی انگیزش اکوسیستم جمع‌سپاری در خاورمیانه، کنفرانس بین‌المللی جمع‌سپاری تهران - تکفارس 

​سازمان Crowdsourcing Week​، روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه با همکاری سامانه ایونت باکس اولین کنفرانس بین‌المللی جمع‌سپاری تهران (CSW Summit Tehran) را در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌کند. هدف CSW Summit Tehran ایجاد جرقه‌ای در بین شرکت‌کنندگان در این موضوع است که چگونه می‌توان از اینترنت برای بهره‌وری اجتماعی، تعامل تصمیم‌گیرندگان و کارآفرینان ایران یک کاتالیزور ساخت و اتصال آنها به متخصصان جهانی در جمع سپاری و جذب سرمایه مردمی را ممکن کرد.

به گزارش ایونت باکس، این رویداد بین المللی در برگیرنده سخنرانی ها، مطالعات موردی و جلسات تعاملی با حضور افرادی همچون ​خسرو سلجوقی، عضو هیئت عامل سازمان فن آوری اطلاعات، مدیرعامل Careem.com، مدیر عامل Pi-slice، جعفر محمدی، مدیر اجرایی مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف​، جواد یزدانی، موسس دونیت و بسیاری دیگر از فعالان سرشناس این حوزه در ایران و جهان برگزار می‌شود.

در همین رابطه، اپی لودویک نکاج مدیرعامل Crowdsourcing Week گفت:

در دنیای امروز جمع‌سپاری به کلمه ای هیجان انگیز تبدیل شده‌است، ولی چیزی که اشخاص و کسب و کارها به آن نیاز دارند دانش عمیق در این حوزه است. تا بتوانند از طریق قدرت اینترنت بهترین استفاده را از ارتباطات اجتماعی خود ببرند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بتوانیم از طریق این کنفرانس برای استعدادها و کارآفرینان تهران الهام‌بخش باشیم.

در پی رشد قابل توجه برنامه‌های جمع‌سپاری در سراسر آمریکای شمالی، آسیا و بازارهای اروپا، منطقه خاورمیانه نیز در حال کاوش برای کشف این موضوع است که چگونه در جامعه رو به گسترش اینترنتی این منطقه، افراد فعال در دنیای دیجیتال می‌توانند در نوآوری و ساخت یک طرز فکر قوی همکاری کنند.

همچنین فرخ شهابی نژاد موسس ایونت باکس تصریح کرد:

دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که با همکاری و اشتراک با یکدیگر، مرز غیر ممکن‌ها جابهجا شده است. پتانسیلی که در بحث جمع‌سپاری وجود دارد، در کمتر موضوعی می توان یافت. با گسترش و شناخت این مبحث در کشورمان حتما شاهد حرکت‌ها و ایده‌های مثبت و موثری خواهیم بود که قدم به قدم به بهتر شدن دنیای ما کمک می‌کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کنفرانس بین المللی جمع سپاری تهران، می‌توانند به وبسایت رسمی کنفرانس بین‌المللی جمع‌سپاری به آدرس CSW Summit Tehran مراجعه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.