ویندوزفون بالاخره از حسگر های اثر انگشت پشتیبانی می کند - تکفارس 
ویندوزفون بالاخره از حسگر های اثر انگشت پشتیبانی می کند - تکفارس 

ویندوزفون بالاخره از حسگر های اثر انگشت پشتیبانی می کند

علی سیف الهی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 23:26
ویندوزفون بالاخره از حسگر های اثر انگشت پشتیبانی می کند - تکفارس 

مدتی است که ما میدانیم ویندوز ۱۰ از روش های ثانویه ی ورود به گوشی، مانند حسگر اثر انگشت و شناسایی چهره و عنبیه، پشتیبانی خواهد کرد. با تکفارس همراه باشید.

باید از ویندوز هلو متشکر باشیم که گوشی را با شناسایی چهره باز می کند، اما هنوز گزینه ای برای حسگر اثر انگشت ندارد. اما این وضع در حال تغییر است. در کنفرانس WinHEC که این هفته برگزار شد، مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از حسگر های اثر انگشت، در آپدیت تابستان به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه خواهد شد.

البته، این قابلیت نرم افزاری، به سخت افزار نیز نیاز دارد. اچ پی الایت ایکس ۳، که یک گوشی/لپ تاپ است، دارای حسگر اثر انگشت است اما ما باید صبر کنیم تا ببینیم آیا دیگر سازندگان نیز از این قابلیت ویندوز هلو استفاده خواهند کرد یا نه. مایکروسافت می گوید تعدادی از OEM ها تجربه ی استفاده از کامپوننت های اثر انگشت شرکت های FPC و Synaptics را داشته اند، و دیگر شرکت ها نیز می توانند از این قابلیت در ویندوز ۱۰ سود ببرند. آپدیت سالیانه قابلیت هایی که الان در حال آزمایش هستند را ارائه می کند و در ماه جولای برای هر دونسخه ی دستکتاپ و موبایل ارائه خواهد شد. ما نیز باید تا آن زمان منتظر بمانیم و ببینیم چه قابلیت های دیگری برای ویندوز ۱۰ در این آپدیت ها منتشر خواهد شد.

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید