آیا سامسونگ واقعا در حال ساخت هندزفری بی سیم است؟ - تکفارس 
آیا سامسونگ واقعا در حال ساخت هندزفری بی سیم است؟ - تکفارس 

آیا سامسونگ واقعا در حال ساخت هندزفری بی سیم است؟

علی سیف الهی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 21:31
آیا سامسونگ واقعا در حال ساخت هندزفری بی سیم است؟ - تکفارس 

به تازگی عکس های جدیدی از هندزفری های بی سیم سامسونگ که با نام Gear Icon X شناخته می شوند، منتشر شده است. با تکفارس همراه باشید.ما در این عکس ها مشاهده می کنیم که هندزفری های بی سیم سامسونگ چقدر شبیه Dash هستند. ما در این عکس ها مشاهده می کنیم که این هندزفری ها شباهت های پایه ای طراحی دارند، سنسور های نوری ضربان قلب مشابه دیگر نمونه های بازار هستند، کیس باتری/شارژر مشاهده می شود و در ضمن هیچ دکمه ای در آن ها بکار نرفته است. بنا به منابع سایت VentureBeat، یک مدیا پلیر مستقل با ۴ گیگابایت حافظه نیز وجود خواهد داشت که ضد گرد و غبار و آب خواهد بود، و مثل Dash دارای ردیاب فعالیت خواهد بود. امیدواریم که گیر آیکون ایکس، دارای نرم افزار قوی یا قیمتی رقابتی باشد تا بتواند خود را عالی نشان بدهد. محصولات موجود در بازار، قیمتی حدود ۲۵۰ – ۳۰۰ دلار دارند، و قیمت می تواند راه نجات سامسونگ باشد.

به یاد دارید که ساعت های هوشمند به یک باره و ناگهانی مورد توجه صنعت قرار گرفتند؟ سال هاست که شرکت های مختلف در حال ساخت انواع متنوعی از این ساعت ها بودند که به یک باری اپل واچ به میان آمد و بازار را به دست گرفت. گلکسی گیر اصلی نیز یکی از اولین های این نسل بود اما مشکلاتی سبب شد که این ساعت نتواند به جایگاه خوبی برسد. این ساعت باتری ضعیفی داشت و از نرم افزار ضعیف رنج می برد و برنامه های کاربردی کمی داشت. به همین علت، مدتی طول کشید تا سامسونگ ساعت هوشمند خود را به ابزاری واقعی و کارآمد تبدیل کند، البته امیدواریم که این کار برای این هندزفری های بی سیم نیافتد.

iconxvb  یک خبره ی صنعت با توجه به تشاویر منتشر شده، گفته که سنسور های ضربان قلب آیکون ایکس در جای مناسبی قرار ندارند و این باعث می شود دقت خوبی نداشته باشند. با این همه هنوز یک سوال باقی می ماند، آیا این هندزفری ها مانند ساعت های گیر فقط با گوشی های سامسونگ کار خواهند کرد؟ ما محکوم به انتظار هستیم و باید صبر کنیم تا ببینیم نتیجه ی نهایی چه خواهد شد.

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.