Fatal Frame 5 در دست ساخت است - تکفارس 
Fatal Frame 5 در دست ساخت است - تکفارس 

Fatal Frame 5 در دست ساخت است

پژمان دستوریان
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 23:57
Fatal Frame 5 در دست ساخت است - تکفارس 

با قاطعیت میتوان Fatal Frame را یکی از هولناک ترین و مخوف ترین مجموعه بازی های رایانه ای ساخته شده در دنیا دانست.عنوان که توانسته المان های جدیدی را وارد سبک نجات وبقا/ترسناک کند.

سال گذشته بود که عنوان Fatal Frame: Maiden of Black Water برای کنسول میان نسلی نینتندو یعنی WiiU تنها در ژاپن منتشر شد.اما مدتی بعد نسخه دیجیتالی برای عرضه در اروپا و آمریکای نیز معرفی شد که به دنبال آن چندی پیش،Limited Run Game سازنده بازی مذکور،اعلام کرد،علارقم این که انتشار نسخه فیزیکی Fatal Frame:mobw در برنامه شرکت نبوده،اما با این حال تصمیمات اخذ شده خبر از انتشار نسخه فیزیکی در اروپا میدهد.از آن سوی میدان،اوضاع به مصداق هواداران آمریکای شمالی خوش نیست.چرا که هیچ نسخه رسمی(فیزیکی)برای عرضه در آمریکای شمالی درنظر گرفته نشده است.

برخی خبرهای هیجانی و بحث برانگیز،به توئیت اخیر شرکت Limited Run Game مربوط میشود که میتوان زنگ شادی ای برای هواداران Nintendo باشد.

در حساب رسمی توئیتر شرکت سازنده خطاب به سوال یکی از کاربران پاسخی داده شد که به نوعی میتوان اعلام غیر رسمی یا شایدم رسمی ساخت جدید ترین دنباله سری بازی های مشهور Fatal Frame باشد.

توئیت را در زیر مشاهده خواهید کرد:

با توجه به این که Fatal Frame: Maiden of Black Water به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو ساخته شده بود و با توجه به شایعاتی پیرامون نسل جدید کنسول های خانگی Nintendo NX،احتمال انتشار این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول آینده نینتندو دور از ذهن نخواهد بود که انتظار میرود با جدیدترین کنترلر ها و حسگرهای NX نیز همخوانی داشته و از نهایت قدرت سخت افزاری آن استفاده کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.