Instagram نسخه Windows Phone با محتوای غنی،بروزرسانی شد - تکفارس 
Instagram نسخه Windows Phone با محتوای غنی،بروزرسانی شد - تکفارس 

Instagram نسخه Windows Phone با محتوای غنی،بروزرسانی شد

پژمان دستوریان
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 20:36
Instagram نسخه Windows Phone با محتوای غنی،بروزرسانی شد - تکفارس 

Instagram نسخه Windows Phone بعد از دو سال و اندی،بالاخره بروزرسانی شد که برخلاف ورژن قبلی از اجرا و پخش ویدئو نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیش از این،کاربران Windows Phone برای ارسال ویدئو مجبور به گذر از هفت خوان رستم بودند،اما حال در جدید ترین بروزرسانی،کاربران ویندوزی قادر خواهند بود که ویدئو های خود را راحت،مستقیم و بی واسته برای سایر کاربران در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارند.

Facebook بالاخره قرار است که نسخه Windows 10 موبایل Instagram با مواردی چون،پشتیبانی از ویدئو و دسترسی به Direct تغییر میان اکانت های اینستا،جستجو ی جهانی،بروزرسانی کند.آپدیت بزرگ این برنامه معتبر قرار است تمامی دسترسی هایی که دیگر کاربران این اپلیکیشن معروف در IOS / Android در اختیار دارند به Windows Phone بی افزاید.

Instagram درحالی بروزرسانی میشود که شما برای استفاده از تمام امکانات آن به آخرین نسخه ویندوز مایکروسافت یعنی Windows 10 نیاز دارید.

در همین زمان مایکروسافت درحال ارتقا ویندوز۱۰ میباشد و شما میتوانید محتوای مورد نیاز برای گوشی (Lumia) لومیای شما آماده دانلود است یا خیر.

لازم به ذکر است که Instagram برای ویندوز فون همین امروز از طریق Microsoft’s Windows Store قابل تهیه است.

پیش از این نیز اعلام شد که اینستاگرام در سایر پلفترم ها بروزرسانی خواهد شد و خبری از آیکون های کلیشه ای نسخه های قبلی نیست و بنظر میرسد کمی طرح سیاه و سفید دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید