اَپِر: تو اینترنت بچرخ! - تکفارس 
اَپِر: تو اینترنت بچرخ! - تکفارس 
اَپِر: تو اینترنت بچرخ! - تکفارس 

اَپِر: تو اینترنت بچرخ!

Ervin
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 15:02
شبکه اجتماعی

اپ های اندرویدی از ان چه که فکر میکنید بیشتر در زندگی ما دخیل هستند! وقتی دارید کتاب الکترونیکی میخوانید در واقع از اپ استفاده میکنید یا زمانی که دارید در اینترنت جستجو میکنید یا خیلی موارد دیگر!

اگر کمی بیشتر فکر کنیم میبینیم که اندروید بدون اپ هیچ کاره است مثل لامپ بی برق میماند پس در واقع این اپ ها هستند که به اندروید روحی بخشیده و کاربرد زیادی چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری ما دارند در اَپِر ما هر هفته  ۵ اپ های اندرویدی را بسته به کاربرد های متفاوت ان ها برای شما قرار میدهیم تا کمی تکنولوژی را در زندگی خود حس کنید با تکفارس همراه باشید

۱-google chrome

Google-Chrome

google chrome اگر بهترین نباشد پرطرفدار ترین هست! گوگل در چند سال گذشته بسیار سعی بر این داشته است که بتواند بهترین مرورگر را ارائه دهد و میشود گفت در کار خود موفق نیز شده است ، گوگل کروم در واقع از امنیت و سرعت و پشتیبانی بالایی بر خوردار است صفحات با سرعت باز میشوند! و میتوانید از امنیت خود در اینترنت لذت کافی را ببرید گوگل کروم انچنان فوق العادست که میتوان ان را با سافاری ، اینترنت اکسپلورر و … مقایسه کرد اگر این اپ را ندارید همین الان این اپ را پلی استور دانلود کنید! فقط مواظب باشید جدیدترین نسخه ان به اندروید ۴.۱ به بالا نیاز دارد!

۲-CM Browser

CM-Clean-Master-Browser-Fast-Logo

مرورگر زیبا و فوق العاده! خیلی ها ان را از کروم هم بهتری میدانند! با حجم ۱.۶ مگابایتی خود برای هر نوع گوشی مناسب است شرکت سازنده ان خالق clean master یعنی شرکت  Cheetah Mobile Incorporation میباشد  با نگاهی به تاریخچه این شرکت میشود انتظار اپ فوق العاده از این شرکت داشت این شرکت با دارا بودن یک آنتی ویروس اختصاصی فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت تجربه ی بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مرورگر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد!

 

۳-Maxthon

Maxthon-Web-Browser-Logo-105x105

سریع ترین ، بهترین و امن ترین مرورگر وب برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید می باشد که با موتورهای هوشمند و تکنولوژی جدید ساخته شده است و با آن قادر خواهید بود صفحات وب را در زیباترین شکل ممکن مشاهده کنید! با نصب  مرورگر ماکستون برروی اسمارت فون خود به جمع ۶۰۰ میلیون طرفدار این برنامه بپیوندید و لذت یک وبگردی واقعی را در موبایل خود به ارمغان بیاورید! این مرورگر با اخرین تکنولوژی پشتیبانی از صفحات وب HTML5 ساخته شده و در سه سال متوالی جایزه بهترین مرورگر وب را از About.com کسب نماید!

 

۴-Firefox

Firefox-Browser

فایرفاکس را که دیگر همه میشناسید؟!  از بهترین بروزرهای وب موجود برای انواع سیستم عامل و کامپیوتر می باشد که تجربه ی یک وبگردی متفاوت و بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد . Firefox صفحات وبلاگ ها و و بسایت ها را به زیباترین شکل ممکن و با سرعتی بالا به نمایش می گذارد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد .

 

۵-Lightning

Lightning-Browser-Plus-Logo

این مرورگر وب با دارا بودن یک اینترفیس ساده و زیبا که برای گوشی و تبلت بهینه سازی شده است به شما این امکان را می دهد که صفحات وبلاگ ها و وبسایت ها را با سرعتی بالا و زیبا بارگزاری نمایید و از داشتن یک وب بروزر سریع و ساده لذت ببرید. این مرورگر با دارا بودن حجم ناچیز ۱ مگابایتی خود به همراه ویژگی های کاربردی امکان باز کردن همه صفحات با کمترین هزینه را برایتان به ارمغان می اورد!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید