اپل منتظر افت فروش آیفون! - تکفارس 
اپل منتظر افت فروش آیفون! - تکفارس 

اپل منتظر افت فروش آیفون!

علی سیف الهی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 22:38
اپل منتظر افت فروش آیفون! - تکفارس 

ما به حد کافی آیفون های جدید را نمی خریم!! این جمله ایست که اپل در دلش به ما می گوید. به همین دلیل انتظار می رود اپل به گزارشگران چیز هایی بگوید که قبل از این نگفته است و آن هم این است: فروش آیفون برای اولین بار از زمانی که اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ معرفی شده، افت داشته است. این افت برای افرادی که خبره بودند، سورپرایز کننده نیست.

مدیرعامل اپل تیک کوک و تیمش، ریزش در کل درآمد اپل در ماه ژانویه را پیش بینی کردند و هشدار دادند که فروش آیفون، اولین افت تاریخش را در سه ماه منتهی به مارس تجربه خواهد کرد. این شرکت پنج شنبه نتایج مالیاتی سه ماه دوم را منتشر می کند.

تحلیلگران تصور می کنند فروش آیفون نزدیک ۲۰ درصد نسبت به زمان سال قبل افت داشته است. همچنین تحلیلگران با توجه به Morgan Stanley به طور میانگین انتظار فروش ۵۱ میلیون آیفون در سه ماه منتهی به مارس را دارند، که این میزان، از ۶۱.۲ میلیون واحد فروش در مدت مشابه پارسال کمتر است.

نگرانی بزرگتر این است که این کاهش فروش، نشانه ی یک سال سخت برای بزرگترین شرکت عمومی دنیا است. تحلیلگرانی که اپل را پوشش می دهند معتقدند این علایم دقیقا بخاطر واکنش های متناقضی است که به محصول سال قبل اپل یعنی ۶S داده شده است.

آقای T. Michael Walkley تحلیلگر در مصاحبه با Canaccord Genuity گفته است که: ” داشتن فرم ها و فاکتور های یکسان با دیگر گوشی های موجود در بازار، ما را به این پیش بینی می رساند که فروش سالیانه آیفون در ۲۰۱۶ افت خواهد داشت.”!

منبع: Cnet

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.