Huawei درحال ساخت واقعیت مجازی (VR) میباشد - تکفارس 
Huawei درحال ساخت واقعیت مجازی (VR) میباشد - تکفارس 

Huawei درحال ساخت واقعیت مجازی (VR) میباشد

پژمان دستوریان
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - 19:26
Huawei درحال ساخت واقعیت مجازی (VR) میباشد - تکفارس 

خبرها هاکی از آن است که غول چینی گوشی های هوشمند یعنی Huawei درحال ساخت یک هدست واقعیت مجازی (virtual reality (VR)) برای اسمارت فون های خود میباشد.

شرکت بزرگ Huawei که بخاطر ساخت گوشی های هوشمند استاندارد و قیمت کمتر از رقبا توانسته نبض بازار را در دست بگیرد ظاهرا اینبار قصد دارد تا در بخش واقعیت مجازی نیز از دیگر همتایان خود عقب نماند.

شرکت های SamSung و HTC و Sony پیشتر در عرصه واقعیت مجازی بر روی گوشی های هوشمند خود،پیشرو این مهم بودند اما ظاهرا شرکت معتبر هواوی نیز میخواد در کرسی رقابت با دیگر شرکت ها باقی بماند.

شرکت Huawei در حال ساخت یک هدست واقعیت مجازی برای دو گوشی آخر خود یعنی P9 و Mate 8 میباشد که با این حرکت یک قدمی دیگر در راستای ورود به مارکت VR صورت گرفته.

Huawei VR بسیار شبیه به Samsung Gear VR است که به طور موثر یک حوض پوشیدنی برای گوشی های هوشمند، فراهم می کند که صفحه نمایش ،پردازش و قدرت مورد نیاز برای تجربه یک واقعیت مجازی را با زمان تاخیر کمتر از  ۲۰ms صورت میدهد.

https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/1aFoFB4Qwdt40Nuwl0Nh7z7rIhE=/0x0:690x460/1280x854/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/49322871/huaweivr.0.0.png

به نظر میرسد که توجه شرکت هواوی نیز به پتانسیل های واقعیت مجازی جلب شده است و این تنها نخستین پله ها از آغاز این راه میباشد.

هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست اما با توجه به رقابت تنگاتنگ پیرامون این هدست،Huawei برای باقی ماندن میان رقبا به خلاقیت بیشتری نیاز دارد و با توجه به اینکه شاهد فروش بسیار مناسب گوشی های P9 و Mate 8 میتوان انتظار بازاری قابل قبول را برای hVr داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.