نسخه جهانی اسکایپ به‌زودی برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود - تکفارس 
نسخه جهانی اسکایپ به‌زودی برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود - تکفارس 

نسخه جهانی اسکایپ به‌زودی برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود

مبین محمدی
۶ فروردین ۱۳۹۵ - 22:45
نسخه جهانی اسکایپ به‌زودی برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود - تکفارس 

سال گذشته مایکروسافت نسخه تاچ اپلیکیشن اسکایپ را برای ویندوز ۸ منتشر کرد که در آن همانند همیشه ویژگی پیام‌ها و مکالمه تصویری به ارمغان آورده شد. اما با انتشار ویندوز ۱۰ بسیاری از ماربران این سوال را داشتند که چرا نسخه جهانی اپلیکیشن اسکایپ برای آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز منتشر نشده است. اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت به بازخورد مشتری‌ها گوش داده و قصد دارد که به زودی نسخه جهانی این برنامه ارتباطی محبوب را برای ویندوز ۱۰ منتشر کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همچنین در این بازخوردها به اندازه صفحه‌نمایش‌ها اشاره شده بود که هر یم از دستگاه‌ها اندازه مختلفی را دارند و نباید مشکلی در این باره وجود داشته باشد. اپلیکیشن جدید اسکایپ اساسا بهبود خواهد یافت و تجریه‌های جدیدی را به کاربر می‌دهد و به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد منوی‌های تکراری و غیرضروری را حذف کند که البته این نسخه جدید قرار است با ظاهری زیباتر و کاربردی‌تر منتشر شود.

اپلیکیشن اسکایپ که برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود تمامی ویژگی‌های نسخه قبلی را دارد و همه چیز از مکالمه متنی شروع می‌شود  که در آخر ویژگی‌هایی همانند مکالمه تصویری گروهی، مکالمه صوتی، اشتراک گذاری صفحه‌نمایش و بیش‌تر از این‌ها در آن وجود خواهد داشت.

نسخه جهانی اسکایپ در ابتدا برای ویندوز دسگتاپ منتشر می‌شود و بعد از آن انتظار می‌رود که نسخه موبایل آن برای تمامی کاربران در دسترس قرار گیرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.