شایعه: گلکسی نوت ۶ با صفحه نمایش ۴K عرضه می‌شود - تکفارس 
شایعه: گلکسی نوت ۶ با صفحه نمایش ۴K عرضه می‌شود - تکفارس 

شایعه: گلکسی نوت ۶ با صفحه نمایش ۴K عرضه می‌شود

مبین محمدی
۴ فروردین ۱۳۹۵ - 19:00
شایعه: گلکسی نوت ۶ با صفحه نمایش ۴K عرضه می‌شود - تکفارس 

اگر اخبار دیروز تکفارس را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که قرار است سامسونگ گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۶ را در اوایل تابستان سال جاری  عرضه کند. البته این خبر بر اساس شایعه بود و هنوز تایید نشده است. به هر حال در ماه جولای نسخه جدید اندروید یعنی اندروید N معرفی می‌شود که انتظار می‌رود فبلت جدید سامسونگ با آخرین نسخه از سیستم‌عامل گوگل روانه بازار شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اکنون به نظر می‌رسد که اطلاعات جدیدی درباره گلکسی نوت ۶ منتشر شده است و قرار است که اولین گوشی‌هوشمند با صفحه نمایش ۴K باشد.

آنطور که پیدا است گلکسی نوت ۶ با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ۴K نمایان می‌شود که علاوه بر پخش ویدئوهای ۴K  قادر به ضبط آن‌ها هم هست. در اواقع این دستگاه اولین دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۴K  خواهد بود البته همانند گوشی‌هوشمند Z5 Pro سونی، اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در این باره وجود ندارد اما نمی‌توان که آن را دور از واقعیت تصور کرد.

قبلا هم شایعاتی درباره رم گلکسی نوت ۶ منتشر شد که باتوجه به آن‌ها این دستگاه دارای رم ۶ گیگابایتی است. همچنین در گذشته‌ای نه چندان دور بود که سامسونگ حافظه ۲۵۶ گیگابایتی UFS را معرفی کرد و پس از مدتی خبر از شروع تولید آن دارد که در نهایت انتظار می‌رود که این فبلت جدید دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS باشد.

اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود و نوت ۶ درخشش فراوانی را خواهد داشت. این دستگاه نام برده شده با پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 یا Exynos 8990 روانه بازار خواهد شد که هردو پرچم‌دار فعلی یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج دارای این دو نسخه هستند و شاید گلکسی نوت ۶ هم دو نسخه پردازنده را داشته باشد.

همچنین این انتظار را داریم که فبلت پرچم‌دار با همان دوربین‌های موجود در اس ۷ و اس ۷ اج عرضه شود که شامل دوربین سلفی ۵مگاپیکسلی و دوربین  اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه با قابلیت ضبط فیلم‌های ۴K  است. به هر حال هنوز هیچ کدام از این شایعات از سوی سامسونگ تایید نشده است و هنوز باید برای انتظار جزئیات بیش‌تر و اخبار رسمی صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.