گوشی‌هشمند HTC 10 در تاریخ ۲۴  فروردین معرفی می‌شود - تکفارس 
گوشی‌هشمند HTC 10 در تاریخ ۲۴  فروردین معرفی می‌شود - تکفارس 

گوشی‌هشمند HTC 10 در تاریخ ۲۴ فروردین معرفی می‌شود

مبین محمدی
۴ فروردین ۱۳۹۵ - 18:00
گوشی‌هشمند HTC 10 در تاریخ ۲۴  فروردین معرفی می‌شود - تکفارس 

تاکنون شایعات بسیاری درباره پرچم‌دار آینده شرکت HTC منتشر شده است. این دستگاه در ابتدا قرار بود که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ مغرفی شود اما HTC خبر داد که این دستگاه را در طی یک رویداد اختصاصی معرفی می‌کند و پس از آن شایعاتی دیگری درباره مشخصات و تاریخ عرضه دستگاه منتشر شد که در نهایت مشخص شده است که گوشی‌هوشمند HTC 10 در تاریخ ۱۲  آوریل برابر با ۲۴ فروردین ماه به صورت رسمی معرفی می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

HTC 10 قرار است که در تاریخ ۲۴ فروردین در طی یک رویداد مجازی معرفی شود، در واقع این بدان معناست که رویداد بزرگی در راه است و کمپانی تایوانی یک دستگاه قدرتمند را برای ارائه دارد و قطعا با ویژگی‌های جدید نمایان می‌شود.

همانطور که می‌دانید M10 به همان HTC 10 مشهور شده است و این روزها آن را با این نام صدا می‌زنند. باتوجه به شایعات این دستگاه با یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی UltraPixel، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Quad HD، پردازنده Snapdragon 820 و بدنه فلزی روانه بازار می‌شود.

شرکت HTC قرار است که این رویداد بزرگ را در روز چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر برگزار کند که مثل همیشه ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.