آیفون SE به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 
آیفون SE به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

آیفون SE به صورت رسمی معرفی شد

مبین محمدی
۲ فروردین ۱۳۹۵ - 23:17
آیفون SE به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

پس از مدتها انتظار بالاخره شرکت اپل امشب کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کرد و پرده از واقعیت‌ها را برداشت. بعد از عرضه گوشی‌های هوشمندی مانند آیفون ۶ و آیفون ۶ اس که صفحه نمایش های بزرگی دارند نیاز به به‌روز شدن آیفون کوچک یا آیفون ۵ اس بود که در نهایت امشب پس از شایعات فراوان شرکت اپل آیفون ۴ اینچی SE را به صورت رسمی معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

با این حال ممکن است برخی از طرفداران این کار را یک حماقت بزرگ بدانند اما آیفون  SE چیزی ما بین صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی است اگرچه برای بسیاری چندان خوشحال کننده نیست اما این دستگاه ۴ اینچی در نهایت امشب نمایان شد.

apple-event-march-2016-iPhone-SE-9-1280x720

قدرت این دستگاه توسط پردازنده A9 با M9 co که در واقع همان پردازش موجود در آیفون ۶ اس را به ارمغان می‌آورد، البته این دستگاه عمر باتری بیش‌تری را نسبت به آیفون ۵ اس دارد. در پشت دستگاه به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی فوکوس پیکسل و فلش True Tone مجهز شده است. همچنین دارای پردازنده جدید سیگنال تصویر است. همانطور که حدس زده بودیم و شایعات درباره آن بخث کرده بودند Touch ID از ویژگی‌های مهم این دستگاه ۴ اینچی است.

قبلا شایعاتی درباره وجود ۳D Touch در صفحه نمایش این دستگاه منتشر شده بود و اپل هم ۳D Touch را برای آیفون SE تایید کرد. همان ویژگی خارق‌العاده‌ای که در آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس وجود داشت. علاوه بر این تکنولوژی NFC در آن به منظور استفاده بهتر از سیستم پرداخت اپل یا Apple Pay استفاده شده است.

شرکت اپل قیمت آیفون SE را ۳۹۹ دلار و تاریخ عرضه آن را نیز ۲۴ مارس برابر با ۵ فروردین اعلام کرده است. حال باید منتظر عملکرد بی‌نظیر این دستگاه در بازار باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.