ساعت هوشمند Gear S2 به زودی از iOS پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
ساعت هوشمند Gear S2 به زودی از iOS پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

ساعت هوشمند Gear S2 به زودی از iOS پشتیبانی می‌کند

مبین محمدی
۲ فروردین ۱۳۹۵ - 19:14
ساعت هوشمند Gear S2 به زودی از iOS پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

همانطور که می‌دانید این روزها ساعت‌های هوشمند بسیار پرطرفدار شده‌اند و افراد بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از ساعت‌های هوشمند مشهور در بازار فعلی Gear S2 است، اگر به یاد داشته باشید سال گذشته خبرهای بسیاری درباره پشتیبانی این ساعت از سیستم عامل iOS منتشر شد و سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 تایید کرد که در طول سال جاری میلادی پشتیبانی برای دستگاه‌ای iOS منتشر خواهد شد. اکنون قرار است که به زودی ساعت‌هوشمند Gear S2 از گوشی‌های هوشمند آیفون پشتیبانی کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

خبر خوب اینجاست که طرفداران مجبور به صبر بیش‌تر نیستند. باتوجه به بیانه‌ای که سامسونگ ساعاتی پیش منتشر کرد پشتیبانی از iOS برای ساعت هوشمند Gear S2 تا پایان ماه مارس امکان پذیر خواهد شد. این بدان معنا است که این عمل طی یک یا دو هفته آینده انجام خواهد شد.

این پشتیبانی انتظار می‌رود در طی یک آپدیت منتشر شود و سازگاری را با دستگاه‌های iOS بعد از آن داشته باشد. اگرچه تاکنون شایعات زیادی در این باره منتشر شده است اما این بار به صورت رسمی از سوی سامسونگ منتشر شده است و حال باید منتظر انتشار این آپدیت باشیم. البته سامسونگ هنوز خبری را درباره انتشار جهانی آپدیت منتشر نکرده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید