یک بازی بسکتبال در Facebook Messenger برای iOS و Android پنهان شده است - تکفارس 
یک بازی بسکتبال در Facebook Messenger برای iOS و Android پنهان شده است - تکفارس 

یک بازی بسکتبال در Facebook Messenger برای iOS و Android پنهان شده است

رضا دیزجی
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - 23:11
یک بازی بسکتبال در Facebook Messenger برای iOS و Android پنهان شده است - تکفارس 

اکنون در قسمتی از سال هستیم که بسکتبال تبدیل به خوشگذرانی آمریکایی‌ها شده است. March Madness شروع شده و همه وقت خود را برای مسابقات NCAA خالی کرده‌اند. فصل معمولی بسکتبال در حال اتمام است و تیم‌های قهرمان در تلاشند رکورد بیشترین برد در یک فصل را که به نام Chicago Bulls مایکل جردن است، بشکنند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به همین مناسبت، ما می‌خواهیم بازی یک بسکتبال که اکنون می‌توانید در گوشی‌های خود بازی کنید به شما معرفی کنیم. حتما می‌پرسید چگونه می‌‌توانیم آن را بازی کنیم؟ این بازی در حقیقت در داخل برنامه‌ی Facebook Messenger پنهان شده است. نباید زیاد باعث تعجبتان شده باشد. به هر حال این نرم‌افزار یک بازی شطرنج هم در خود پنهان کرده است که ماه قبل اخبار آن منتشر شد.

برای باز کردن این بازی، وارد Facebook Messenger شوید و یک گفت و گو را آغار کنید. حال کیبورد Emoji را باز کنید، شکلک بسکتبال را انتخاب کنید و send را بزنید. حال روی شکلک بسکتبال در پایین صفحه که عکس تور هم روی آن است لمس کنید. انگشتتان را روی صفحه به بالا بکشید و شانس خود را امتحان کنید. هدف در این بازی زدن هر چه بیشتر گل‌های متوالی است، تا جایی که ممکن باشد. کسی خبر ندارد که شاید شما Stephen Curry بعدی باشید.

این بازی برای کاربران Facebook Messenger در دستگاه‌های Android یا iOS قابل دسترس است. گرچه بازی بزرگی نیست اما می‌تواند در مواقع مورد نیاز شما را سرگرم کند.

Send-a-message-with-the-basketball-emoji....jpgand-the-game-begins.jpg

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.