آیفون SE با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۴K از را می‌رسد - تکفارس 
آیفون SE با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۴K از را می‌رسد - تکفارس 

آیفون SE با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۴K از را می‌رسد

مبین محمدی
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - 14:28
آیفون SE با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۴K از را می‌رسد - تکفارس 

قرار بر این است که آیفون ۴ اینچی SE در هفته آینده در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اپل در تاریخ دوم فروردین به صورت رسمی معرفی شود و تاکنون شایعات متعددی درباره این دستگاه و رویداد آن منتشر شده است که هر یک به نحوی این دستگاه را توصیف کرده‌اند. اما آنطور که پیدا است آیفون SE مشخصاتی شبیه به آیفون ۶ اس دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده گوشی‌هوشمند آیفون SE با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان آیفون ۶ اس عرضه می‌شود  که بدان معنا است قادر به ضبط فیلم‌های ۴K Ultra HD است. اگر بخواهیم درباره همه شایعات منتشر شده درباره این دستگاه بحث کنیم باید اعلام کنم که شایعات پیرامون این دستگاه بسیار گسترده هستند.

حال باتوجه به شایعات و گزارشات قبلی منتشر شده آیفون ۴ اینچی با پردازنده A9 اپل و رم ۲ گیگابایتی منتشر می‌شود و همانطور که همه ما اطلاع داریم اندازه صفحه نمایش آن ۴ اینچ با وضوح ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پبکسل است. البته انتظار می‌رود که دو نسخه از دستگاه فوق وجود داشته باشد که شامل دو گزینه انتخابی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی برای حافظه داخلی است و هیچ تفاوتی را باهم نخواهند داشت.

آنطور که پیدا سات آیفون کوچک‌تر از سیستم پرداخت همراه اپل یعنی Apple Pay پشتیبانی می‌کند و علاوه بر سنسور اثر انگشت ممکن است که به ۳D Touch مجهز شود. علاوه بر این انتظار می‌رود که اپل دستگاه فوق را در همان رنگ‌های موجود آیفون ۶ اس عرضه کند که البته نسخه صورتی آن وجود خواهد داشت.

اپل در حال حاضر مشغول به آماده شدن برای رویداد ۲۱ مارس برابر با دوم فروردین است و همراه با آیفون ۴ اینچی آیپد پرو ۹.۷ اینچی را معرفی خواهد کرد که هردو مجهز به سیستم عامل iOS 9.3  نیز هستند. حال برای دیدن جزئیات بیش‌تر باید تا هفته آینده صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.