گوشی‌هوشمند UMi Touch معرفی شد: پرچم‌دار مجهز به ویندوز ۱۰ - تکفارس 
گوشی‌هوشمند UMi Touch معرفی شد: پرچم‌دار مجهز به ویندوز ۱۰ - تکفارس 

گوشی‌هوشمند UMi Touch معرفی شد: پرچم‌دار مجهز به ویندوز ۱۰

مبین محمدی
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - 12:00
گوشی‌هوشمند UMi Touch معرفی شد: پرچم‌دار مجهز به ویندوز ۱۰ - تکفارس 

هنگامی که ما درباره یک گوشی‌هوشمند سطح بالا صحبت می‌کنیم بی‌درنگ فکر ما به سوی دستگاه‌های اندرویدی و iOS می‌رود اما سیستم‌عامل نمی‌تواند یک دستگاه را به پرچم‌دار تبدیل کند. با این حال گوشی‌های هوشمند بسیاری با سیستم عامل ویندوز موبایل در بازار هستند که مشخصات بسیار بالایی دارند که البته آن‌ها را پرچم‍دار صدا می‌زنیم، پرچم‌دارهایی که رویای ویندوز ۱۰ را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که دستگاه‌هایی فراتر از لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL نیز وجود دارد. گوشی‌هوشمند UMi Touch مسیر دستگاه‌های ویندوز ۱۰ را تغییر داده است و با مشخصات رده بالا نیز معرفی شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی‌هوشمند UMi Touch دارای چیپست MediaTek است که با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ نیز روانه بازار می‌شود. در حال حاضر ویندوز ۱۰ از پردازنده‌های اینتل و کوالاکام به خوبی پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی میدیاتک واقعا دلگرم کننده است.

گوشی‌هوشمند UMi Touch دارای پردازنده هشت‌هسته‌ای MediaTek MTK6753 با سنجش زمان ۱.۵GHz، پردازشگر گرافیکی Mali T720 و رم ۳گیگابایتی است. صفحه نمایش آن ۵.۵ اینچ LTPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و شیشه منحنی ۲.۵D است. آنطور که پیدا است حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت بوده که با اسلات کارت میکرو‌اس‌دی ارتقا می‌یابد همچنین دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. البته سنسور اثر انگشت نیز امنیت دستگاه را بالا برده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید