مایکروسافت استور بیت‌کوین را نمی‌پذیرد - تکفارس 
مایکروسافت استور بیت‌کوین را نمی‌پذیرد - تکفارس 

مایکروسافت استور بیت‌کوین را نمی‌پذیرد

مبین محمدی
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - 17:55
مایکروسافت استور بیت‌کوین را نمی‌پذیرد - تکفارس 

حتما با بیت‌کوین ها آشنایی دارید. به طور خلاصه بیت‌کون واحد پول مجازی با امینت و رمزنگاری بالا است که این روزها در بسیاری از وب‌سایت توسط کاربران مختلف استفاده می‌شود و در واقع شیوه‌ای از پرداخت برای خریدها به شمار می‌آید. مایکروسافت استور یا فروشگاه مایکروسافت یکی از فروشگاه‌هایی بود که از این واحد پول مجازی پشتیبانی می‌کرد اما امروز در طی بیانه‌ای اعلام کرد که دیگر بیت‌کوین را برای پرداخت قبول نمی‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

متاسفانه مایکروسافت هنوز خبر خاصی را در این باره منتشر نکرده است و هنوز دلیل اصلی حذف بیت‌کوین مشخص نیست. این شرکت از سال ۲۰۱۴ از این واحد پول مجازی در فروشگاه خود پشتیبانی می‌کرد و حال که بیت‌کوین از درگاه پرداخت مایکروسافت حذف شده است شاید به خاطر عدم استقبال مردم بوده است. البته مایکروسافت متن زیر را دراین باره منتشر کرده است:

شما دیگر نمی‌توانید از واحد مجازی بیت‌کوین در اکانت یا حساب کاربری مایکروسافت خود استفاده کنید و اگر حساب شما هنوز دارای بیت‌کوین باشد، این واخد پولی در دسترس است اما قابل بازپرداخت نیست.

بیت‌کوین این روزها طرفداران  بسیاری را پیدا کرده است و فروشگاه‌های بسیاری از آن پشتیبانی می‌کنند. اگرچه مشکلاتی درباره آن وجود داشت اما هنوز امنیت بسیار بالایی دارد. به هر حال هنوز مایکروسافت جزئیات این خبر را اعلام نکرده است و به محض انتشار جزئیات بیش‌تر ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.