عرضه جهانی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج آغاز شد - تکفارس 
عرضه جهانی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج آغاز شد - تکفارس 

عرضه جهانی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج آغاز شد

مبین محمدی
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - 14:43
عرضه جهانی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج آغاز شد - تکفارس 

به عنوان یادآوری مروری بر اتفاقات دو پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌کنیم، اگرچه تکراری به شمار می‌آید اما باز هم جذاب هستند. دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج  در کنگره جهانی موبایل عرضه شدند و پس از مدتی پیش‌فروش آن‌ها آغاز شد که سامسونگ به کسانی که یکی از این دو دستگاه را پیش‌خرید کرده بود یک عدد هدست واقعیت مجازی به عنوان هدیه داد. این دو پرچم‌دار از تاریخ ۱۱ مارس یعنی دیروز به صورت رسمی در آمریکا عرضه شدند و خریداران به زودی آن‌ها را درب منزل خود دریافت خواهند کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به عنوان یادآوری گلکسی اس ۷ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی Super AMOLED با وضوح QHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 یا Exynos 8990  تامین می‌شود. این گوشی‌هوشمند همراه با رم ۴ گیگابایتی و گزینه‌های انتخابی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی برای حافظه داخلی عرضه شده است. همچنین سامسونگ اسلات کارت‌میکرو اس‌دی را به این دستگاه بازگردانده است که تا سقف ۲۰۰ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

اکنون این دو گوشی‌هوشمند در سطح هان عرضه شده‌اند و از امروز در بازارهای اروپا، آمریکا، استرالیا، سنگاپور و کره در دسترس قرار گرفته‌اند. این بدان معنا است که علاقه‌مندان به زودی می‌توانند پرچم‌دارها را خریداری کنند. ما در تکفارس بررسی تخصصی گلکسی اس ۷ را انجام دادیم که جزئیات و قدرت این پرچم‌دار در آن به خوبی نشان داده شده است، اگر مایل باشید می‌توانید به آن نگاهی داشته باشید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.