آیفون SE ممکن است طراحی شبیه به آیفون ۵ اس داشته باشد - تکفارس 
آیفون SE ممکن است طراحی شبیه به آیفون ۵ اس داشته باشد - تکفارس 

آیفون SE ممکن است طراحی شبیه به آیفون ۵ اس داشته باشد

مبین محمدی
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - 12:05
آیفون SE ممکن است طراحی شبیه به آیفون ۵ اس داشته باشد - تکفارس 

تا به حال شایعات بسیاری درباره گوشی‌هوشمند ۴ اینچی اپل یعنی آیفون SE شنیده‌ایم و شایعات مختلفی درباره طراحی این دستگاه وجود دارد. برخی بر این باورند که مشخصات این آفون جدید ۴ اینچی شبیه به آیفون ۶ است و طراحی آن نیز شبیه به آیفون ۵ اس است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آیفون SE در آمازون نشان داده شد البته تصاویر آن مربوط به قاب این دستگاه بود البته تاکنون رندرهای مختلفی از این دستگاه منتشر شده که شباهت را به آیفون ۵ اس نشان می‌دهد و متاسفانه هنوز تصویر واقعی آن مشخص نشده است.

باتوجه به شایعات موجود آیفون SE دارای صفحه نمایش ۴ اینچی با وضوح ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل است و قدرت پردازشی آن توسط پردازنده A9 و رم ۲ گیگابایتی تامین می‌شود. این دستگاه ۴ اینچی دارای دو گزینه برای حافظه داخلی است و آنطور که پیدا است این مقدار ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی است. دوربین سلفی دستگاه ۵ مگاپیکسل بوده و دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل با قابلیت FaceTime نیز است. البته این آیفون جدید از سیستم پرداخت همراه اپل یعنی Apple Pay پشتیبانی می‌کند و هنوز مشخص نیست که ویژه‌ای ۳D Touch را که در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس موجود بود  داشته باشد یا خیر؟

انتظار داریم که اپل در تاریخ ۲۱ مارس برابر با دوم فروردین کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کند و در طی برگزاری آن آیفون جدید ۴ اینچی را با آیپد پرو ۹.۷ اینچی معرفی کند. حال باید منتظر انتشار اخبر بیش‌تر در این باره باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید