اپل مراسم دوم فروردین را با عنوان “Let Us Loop You In” برای “۴ iPhone SE و “۹.۷ iPad Pro اعلام کرد - تکفارس 
اپل مراسم دوم فروردین را با عنوان “Let Us Loop You In” برای “۴ iPhone SE و “۹.۷ iPad Pro اعلام کرد - تکفارس 

اپل مراسم دوم فروردین را با عنوان “Let Us Loop You In” برای “۴ iPhone SE و “۹.۷ iPad Pro اعلام کرد

رضا دیزجی
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - 22:10
اپل مراسم دوم فروردین را با عنوان “Let Us Loop You In” برای “۴ iPhone SE و “۹.۷ iPad Pro اعلام کرد - تکفارس 

عده‌ی قابل توجهی از ما در سراسر جهان روز ۲۱ام مارس را در تقویم خالی کرده‌ایم. از هفته‌های قبل انگشت پیشبینی‌ها به سمت این روز خاص که Tim Cook در آن قرار است بار دیگر تکنولوژی‌های جدید شرکت Apple را معرفی کند. خوب، این شرکت اهل Cupertino هم اکنون صحت این شایعات را رسما تایید کرده است و دعوتنامه‌های رسمی را نیز که حاوی تاریخ و زمان و همچنین مکانی که  این مراسم جادویی قرار است اتفاق بیافتد، فرستاده است.

عنوان مراسم “Let us loop you in” نهاده شده است که در مقر اصلی اپل در Cupertino در روز دوشنبه، ۲۱ام مارس ۲۰۱۶ و در ساعت ۱۰:۰۰ قبل از ظهر اجرا خواهد شد.

صحبت‌های بسیار زیادی در هشت هفته‌ی اخیر یا بیشتر درباره‌ی چیزهایی که می‌توان از این مراسم انتظار داشت شده است. اولین و مهم‌ترین چیز، معرفی رسمی iPhone SE توسط Tim Cook است که بسیار مورد انتظار است و به روز ترین عضو خانواده‌ی ۴ اینچی‌های شرکت خواهد بود. احتمال می‌رود این دستگاه با شکل و شمایل iPhone 5s وارد صحنه شود، اما سخت‌افزار داخلی آن با استانداردهای پرچمدار روز، یعنی iPhone 6s برابری کند. البته به جز وجود قابلیت ۳D touch. مشخصات سخت‌افزاری که به نظر می‌رسد شامل ست پردازنده و کمک پردازنده‌ی A9/M9 و ۲GB رم و هم‌چنین دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی باشد.

جالب است که بدانید اپل ممکن است از این مراسم برای معرفی اولیه‌ی iPad Pro مدل ۹.۷ اینچی خود نیز استفاده کند. به جای معرفی iPad Air 3، به نظر می‌رسد اپل در تلاش است با استفاده از نام Pro یا حرفه‌ای در همه جا احساس و شکل و شمایل حرفه‌ای تری به سری تبلت‌های خود بدهد. همچنین به نظر می‌رسد iPad مدل ۹.۷ اینچی فقط از لحاظ اندازه با iPad Pro مدل ۱۲.۹ اینچ متفاوت باشد، اما از همان مشخصات سخت‌افزاری و تکنولوژی‌هایی را دارا باشد که برادر خود آنها را دارد. این شامل RAM پرقدرت ۴GB، چیپ A9X، و پشتیبانی از سخت‌افزار Apple Pencil شگفت‌انگیز است.

apple-spring-2016-invite

فعلا تنها کاری که می توان کرد این است که منتظر بنشینیم، برای پیدا کردن اتفاقات و رازهای مراسم تلاش کنیم، و سپری شدن زمان را تا فرا رسیدن زمان یکی دیگر از نمایش‌های رسانه‌ای اپل را نظاره‌گر باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.