شایعه: قیمت دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 پلاس فاش شد - تکفارس 
شایعه: قیمت دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 پلاس فاش شد - تکفارس 

شایعه: قیمت دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 پلاس فاش شد

مبین محمدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 19:09
شایعه: قیمت دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 پلاس فاش شد - تکفارس 

به نظر می‌رسد که دستگاه خاصی نزدیک به آماده شدن برای عرضه به بازار است. شرکت Oppo قصد دارد که به زودی دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 پلاس به بازار عرضه کند. پس قطعا باید بدانیم که شایعات تا قبل ار معرفی رسمی لحظه به لحظه در حال افزایش است. تاکنون شایعات بسیاری درباره این دو دستگاه منتشر شده و تفاسیر زیادی از این دو وجود دارد. بعد از انتشار اخباری مربوط به مشخصات این دو نوبت به شایعات قیمت آن‌ها رسیده است. امروز قیمت این دو دستگاه فاش شد که احتمال این وجود داردد که واقعی باشند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به عنوان فلش بک باید اعلام کنم که شرکت Oppo آخرین تکنولوژی خود یعنی VOOC را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی کرد که انتظار می‌رود در دستگاه‌های جدید آن وجود داشته باشد. حال قرار بر این است که Oppo R9 و R9 پلاس در تاریخ ۱۷ مارس برابر با ۲۷ اسفند ماه به صورت رسمی در طی برگزاری یک رویداد مطبوعاتی معرفی شوند.

اکنون باتوجه به شایعات گوشی‌هوشمند Oppo R9 با قیمت ۳۸۳ دلار و نسخه پلاس آن با قیمت ۴۶۰ دلار روانه بازار خواهد شد. همچنین نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه با قیمت ۵۰۵ دلار پا به بازار می‌گذارد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.