استفاده مجدد یوبی‌سافت از نقشه Far Cry 4 در Far Cry Primal - تکفارس 
استفاده مجدد یوبی‌سافت از نقشه Far Cry 4 در Far Cry Primal - تکفارس 

استفاده مجدد یوبی‌سافت از نقشه Far Cry 4 در Far Cry Primal

مبین محمدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 14:00
استفاده مجدد یوبی‌سافت از نقشه Far Cry 4 در Far Cry Primal - تکفارس 

به نظر می‌رسد که استودیو بازی سازی یوبی‌سافت و تیم توسعه آن قصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها را داشته‌اند و در زمان ساخت و طراحی بازی جدید Far Cry Primal از همان نقشه‌ای که در نسخه قبلی یعنی بازی Far Cry 4 موجود بود و در سال ۲۰۱۴ منتشر شد استفاده کرده‌اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بازی جدید Far Cry Primal هفته گذشته برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد که ارسال آن برای خریداران نیز آغاز شد. متاسفانه نقشه اصلی بازی  Far Cry Primal بسیار شبیه به Far Cry 4 است و شامل جاده‌ها، رودخانه‌ها و همچنین گذرگاه‌های بسیار مشابهی است اگرچه یوبی‌سافت سبک نسخه جدید Far Cry 4 را تغییر داده است بهتر بود نقشه و جاده‌های اصلی را تغییر می‌داد.

جزئیات این خبر توسط GamePressure منتشر شده است که دو عکس به هم چسپیده مپ یا نقشه اصلی دو بازی را به هم چسپانده است. حال این شبهات زیاد ممکن است بریا یوبی‌سافت دردسرساز شود.

jpg

far-cry-primal-uses-far-cry-4s-map-layout-145699788773

متاسفانه هنوز هیچ پاسخی از یوبی‌سافت برای نقشه مشابه دریافت نشده است اما خوب از لحاظی دیگر کار چندان اشتباهی را نکرده است و می‌توانیم قدیم و جدید این جزیره و گذرگاه‌ها را در نظر بگیریم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.