اندروید N طراحی جدیدی از صفحه تنظیمات خواهد داشت - تکفارس 
اندروید N طراحی جدیدی از صفحه تنظیمات خواهد داشت - تکفارس 

اندروید N طراحی جدیدی از صفحه تنظیمات خواهد داشت

مبین محمدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 12:00
اندروید N طراحی جدیدی از صفحه تنظیمات خواهد داشت - تکفارس 

همانطور که می‌دانید فعلا آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید یعنی ۶.۰ مارشملو برای پرچم‌دارها منتشر شده است هرچند که هنوز هم بخش عمده‌ای از کوشی‌های هوشمند هنوز دارای سیستم عامل‌های پایین‌تر مانند لالی پاپ و کیت‌کت هستند اما در حال حاضر خبرهایی هم درباره نسخه آینده این سیستم‌عامل محبوب منتشر شده است که با نام اندروید N لقب گرفته است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوجه به گزارشی که از سوی Android Police منتشر شده است طراحی آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید ممکن است متفاوت‌تر از گذشته باشد و ظاهر کلی آن فرق کند. امروز تصاویری از وب سایت Android Police منتشر شد که تغییرات صفحه تنظیمات را در آن نشان می‌دهد.

تغییرات صورت گرفته بسیار واضح هستند، سایه‌های بین نوتیفیکیشن و همچنین آیتم‌های منو کمتر آشکار هستند و می‌توان گفت تاحدودی شکل کلیه آیکن‌ها جمع و جورتر شده است. همچنین گوگل اطلاعات بیش‌تری را در یک نگاه نمایان کرده است و بدونه تنظیمات خاص قابل دیدن خواهد بود که به سادگی ارتباط بلوتوث، وای‌فای‌، تلفن داده و …. را نشان می‌دهد. اگرچه سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو دارای ویژگی‌های بسیاری است اما باید اعلام کنم اندروید N باید با ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری انتشار یابد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.