شیائومی رد‌می نوت ۳ به زودی در هند عرضه می‌شود - تکفارس 
شیائومی رد‌می نوت ۳ به زودی در هند عرضه می‌شود - تکفارس 

شیائومی رد‌می نوت ۳ به زودی در هند عرضه می‌شود

مبین محمدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 09:00
شیائومی رد‌می نوت ۳ به زودی در هند عرضه می‌شود - تکفارس 

شرکت شیائومی در سال گذشته میلادی چند گوشی‌هوشمند را معرفی کرد که شامل Mi Note و فبلت پرچم‌دار MI Note Pro نیز می‌شود. همچنین این شرکت تعدادی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده را هم نیز داشت که یکی از بهترین آن‌ها در ماه نوامبر معرفی شد، این گوشی‌هوشمند شیائومی رد‌می نوت ۳ نامیده شده است و با سخت افزارهای موجود قیمت بسیاری خوب و مقرونه به‌صرفه‌ای را دارد. این گوشی‌هوشمند در چین از ماه نوامبر در دسترس قرار داده شد و اکنون قرار است که روانه بازار هند شود. به نظر می‌رسد که کاربران هندی بسیاری منتظر این دستگاه هستند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این شرکت چینی در نیودهلی یک کنفراسن مطبوعاتی جداگانه را برگزار کرده که در طی آن رد‌می نوت ۳ را با جزئیات کامل معرفی کرد. معرفی رسمی این دستگاه به ماه نوامبر باز می‌گردد که به عنوان یادآوری باید اعلام کنم که دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p زا نوع IPS، رم انتخابی ۲/۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶/۳۲ گیگابایتی است که با اسلات کارت میکرو‌اس‌دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقا می‌یابد.

قدرت این دستگاه توسط پردازنده ۶۴ بیتی هگزا کور Qualcomm Snapdragon 65 تامین می‌شود و مجهز به باتری ۴,۰۵۰mAh است. علاوه بر این تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm’s Quick Charge 2.0 نیز در آن به ارمغان آورده شده است، اسلات دو سیم کارته و اتصال ۴G LTE با VoLTE از ویژگی‌های خوب این دستگاه است.

در پشت دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 موجود است و همچنین در جلوی دستگاه دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی کیفیت خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. سیستم‌عامل این دستگاه اندروید ۵.۱ لالی پاپ با رابط کاربری MIUI 7 است، بدنه دستگاه از جنس فلز بوده و سنسرو اثر انگشت آن بخشی از بسته‌بندی مهم دستگاه است.

گوشی‌هوشمند ردمی نوت ۳ در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری تیره و گولد یا طلایی در دسترس خواهد بود که قیمت نسخه ۱۶ گیگابایتی آن با رم ۲ گیگابایتی ۱۴۸ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم ۱۷۸ دلار است. این دستگاه در تاریخ ۹ مارس برابر با ۱۹ اسفند ماه در بازارهای آنلاین آمازون و Mi.com در دسترس قرار می‌گیرد، همچنین به زودی در بازار آزاد عرضه خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید