مشخصات گوشی‌هوشمند گلکسی A9 پرو در TENAA منتشر شد - تکفارس 
مشخصات گوشی‌هوشمند گلکسی A9 پرو در TENAA منتشر شد - تکفارس 

مشخصات گوشی‌هوشمند گلکسی A9 پرو در TENAA منتشر شد

مبین محمدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - 23:58
مشخصات گوشی‌هوشمند گلکسی A9 پرو در TENAA منتشر شد - تکفارس 

مدتی پیش بود که خبر از گوشی‌هوشمند گلکسی A9 پرو منتشر شد که در واقع نسخه بهبود یافته گلکسی A9 است. ظاهرا قرار بر این است که این گوشی‌هوشمند به زودی در بازار چین عرضه شود. به تازگی اطلاعات دیتابیس دو سایت GFXBench و AnTuTu منتشر شد که برخی از مشخصات این دستگاه را فاش کرده‌اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اما اکنون گلکسی A9 پرو توسط TENAA برای فروش در بازار چین تایید شده است که در نهایت مشخصات آن همراه با اولین تصویر این دستگاه منتشر شده است. گلکسی A9 دارای صفحه نمایش ۶ اینچی۱۰۸۰p Super AMOLED، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته‌ای۱.۸ GHz، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، اسلات دو سیم کارته بوده و از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند.

همچنین باید اعلام کنم که دستگاه فوق آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی ۶.۰ مارشملو (Marshmallow) را اجرا می‌کند و ابعاد آن ۱۶۱.۷ در ۸۰.۹ در ۷.۹ mm با وزن ۲۱۰ گرم است.

نام دقیق چیپست استفاده شده در این دستگاه از سوی TENAA اعلام نشده است اما باتوجه به شایعات ممکن است که Qualcomm Snapdragon 652 باشد. اگر بخواهیم این دستگاه را با گلکسی A9 یعنی نسخه قدیمی مقایسه کنیم باید اعلام کنم که دوربین اصلی وضوح بالاتری را دارد و رم آن نیز ۱ گیگابایت ارتقا یافته است. همچنین به اندروید جدید مجهز شده، ۱۰ گرم سنگین‌تر و ۰.۵ mm ضخیم‌تر شده است. البته باید اعلام کنم که نسخه جدید دستگاه دارای باتری ۴,۰۰۰ mAh است.

گلکسی A9 پرو به رودی در چین عرضه می‌شود که در رنگ‌های مشکی، سفید و گولد(طلایی) در دسترس خواهد بود. همچنین شایعه شده که با برد NFC از  Samsung Pay پشتیبانی می‌کند. اگرچه هنوز هیچ صحبت رسمی درباره آن نشده است اما ممکن است که قیمت آن بین ۵۰۴ تا ۵۵۰ دلار باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.