Xiaomi از پس درخواست‌ها برای Mi 5 بر نمی‌آید؛ از کارخانه‌ی Foxconn درخواست افزایش تولید کرده است - تکفارس 
Xiaomi از پس درخواست‌ها برای Mi 5 بر نمی‌آید؛ از کارخانه‌ی Foxconn درخواست افزایش تولید کرده است - تکفارس 

Xiaomi از پس درخواست‌ها برای Mi 5 بر نمی‌آید؛ از کارخانه‌ی Foxconn درخواست افزایش تولید کرده است

رضا دیزجی
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - 16:27
Xiaomi از پس درخواست‌ها برای Mi 5 بر نمی‌آید؛ از کارخانه‌ی Foxconn درخواست افزایش تولید کرده است - تکفارس 

تنها کمی بیشتر از یک هفته از معرفی گوشی Mi 5، گوشی هوشمند پرچمدار شرکت Xiaomi می‌گذرد که این گوشی با قاطعیت یک موفقیت را در وطن خود، چین به دست آورده است. این گوشی نزدیک ۱۷ میلیون درخواست را از زمان آغاز اولین فروش ناگهانی خود (یک تاکتیک بازاریابی رایج بی Xiaomi و شرکت‌های آسیایی دیگر) که در اول مارس در ساعت ۱ قبل از ظهر به وقت Beijing بود،  تجربه کرده است. این گوشی هوشمند در عرض چند دقیقه خارج از ظرفیت فروش خود شد و در ضمن این که شرکت تعداد کافی از دستگاه را برای فروش پس از معرفی آماده کرده بوده است،  به نظر می‌رسد برخی افراد باید ماه‌ها برای دریافت گوشی Mi5 که سفارش داده‌اند، منتظر بمانند.

Xiaomi نسخه‌های ۳GB RAM + 32 GB / 64GB storage از گوشی را برای خرید آماده کرده بود. مدل ویژه‌ی Mi 5 با پشت سرامیکی، حافظه‌ی ۱۲۸GB و ۴GB رم خارج از دسترس بود و شرکت در زمانی که شروع به فروش این نسخه کند اطلاعات بیشتری نیز درباره‌ی آن منتشر خواهد کرد. هر دو گوشی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۱۰۸۰p و مجهز به قدرتمند‌ترین پردازنده‌ی شرکت Qualcomm، یعنی Snapdragon 820 هستند.

ممکن است تحویل گوشی‌های پیشفروش شده تا ماه اپریل یا می طول بکشد 

بنابه یک گزارش از Economic Daily تایوان، شرکت Xiaomi حدود ۴ میلیون عدد گوشی Xiaomi Mi 5 را برای اولین سری فروش خود آماده کرده بوده است. آنطور که پیداست، این مقدار حداقل ۴ برابر کمتر از مقدار درخواست شده توسط خریداران است، به همین دلیل شرکت از تولیدکنندگان همکار خود ،  Foxconn و Inventec خواسته است تا ظرفیت تولید را افزایش دهند. با این وجود ممکن است تا ماه آپریل یا می زمان نیاز باشد تا تمام گوشی‌های پیش‌فروش شده به دست صاحبانشان برسد.

فروش ناگهانی بعدی Mi 5 در ۸ مارس، ساعت ۱۰ قبل از ظهر به وقت Beijing شروع خواهد شد. گفته شده است که ممکن است اینبار یک فروش آزاد بدون نیاز به ثبت‌نام باشد، اما این خبر هنوز تایید نشده است. از آنجا که هنوز میلیون‌ها کاربر برای خرید Mi5 لحظه‌شماری می‌کنند، مطمئنا انبارها تا ابد دوام نخواهند آورد. در حال حاظر گوشی پرچمدار Xiaomi فقط در چین به فروش می‌رسد، اما شرکت برای ورود به بازار آمریکا در سال بعد میلادی برنامه‌ریزی می‌کند.  در حال حاظر در آمریکا این شرکت فقط لوازم و دستگاه‌های جانبی موبایل از طریق یک فروشگاه آنلاین می‌فروشد.

تصاویر مربوط به Xiaomi Mi 5:

Xiaomi-Mi-5-official-images-1 Xiaomi-Mi-5-official-images-2 Xiaomi-Mi-5-official-images-3 Xiaomi-Mi-5-official-images-4 Xiaomi-Mi-5-official-images-5 Xiaomi-Mi-5-official-images-6 Xiaomi-Mi-5-official-images-7 Xiaomi-Mi-5-official-images-8 Xiaomi-Mi-5-official-images-9 Xiaomi-Mi-5-official-images-10 Xiaomi-Mi-5-official-images-11 Xiaomi-Mi-5-official-images-12 Xiaomi-Mi-5-official-images-13 Xiaomi-Mi-5-official-images-14 Xiaomi-Mi-5-official-images-15 Xiaomi-Mi-5-official-images-16 Xiaomi-Mi-5-official-images-17 Xiaomi-Mi-5-official-images-18 Xiaomi-Mi-5-official-images-19 Xiaomi-Mi-5-official-images-20 Xiaomi-Mi-5-official-images-21 Xiaomi-Mi-5-official-images-22 Xiaomi-Mi-5-official-images-23 Xiaomi-Mi-5-official-images-24 Xiaomi-Mi-5-official-images-25 Xiaomi-Mi-5-official-images-26 Xiaomi-Mi-5-official-images

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.