جزئیات منتشر شده Oppo R9  و R9 پلاس از سوی TENAA - تکفارس 
جزئیات منتشر شده Oppo R9  و R9 پلاس از سوی TENAA - تکفارس 

جزئیات منتشر شده Oppo R9 و R9 پلاس از سوی TENAA

مبین محمدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - 16:02
جزئیات منتشر شده Oppo R9  و R9 پلاس از سوی TENAA - تکفارس 

برند چینی Oppo در حال آماده سازی خود برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ۱۷ مارس برابر با ۲۷ اسفند است. گوشی‌هوشمند R9 قرار است که پرچم‌دار سری R  این شرکت باشد و به نظر می‌رسد که قهرمانی در فروش این شرکت چینی باشد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همانطور که می‌دانید تاکنون اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر یا فاش نشده است اما ساعاتی پیش تصویر نهایی و مشخصات دو گوشی‌هوشمند Oppo R9 و R9 پلاس از TENAA منتشر شد. گوشی‌هوشمند جدید Oppo نه صفحه نمایش ۲K و نه پردازنده  Snapdragon 820 را دارد، پس شایعات قبلی نادرست هستند. در ساخت و طراحی Oppo R9 و R9 پلاس از آیفون ۶ الهام گرفته شده است که تقریبا هردوی آن‌ها ضخامت باریکی را دارند. ضخامت R9 تقریبا ۶.۵mm و R9 پلاس ۷.۴mm است. لازم به ذکر است که هردو نسخه به سنسور اثر انگشت در دکمه صفحه اصلی نیز مجهز هستند.

گوشی‌هوشمند R9 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و R9 پلاس دارای صفحه نمایش ۶ اینچی است که هردوی آن‌ها AMOLED بوده و وضوح ۱۰۸۰p را دارند. قدرت نسخه کوچک‌تر یعنی R9 توسط پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۹۵GHz و پردازشگر گرافیکی MediaTek Helio X10 نیز تامین می‌شود. همچنین نسخه بزرگ‌تر به پردازنده ۱.۸GHz سری ۶۰۰ Qualcomm Snapdragon مجهز است اما جای خالی Snapdragon 820 را پر نمی‌کند.

با این حال Oppo R9 و R9 پلاس هردو دارای رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین اسلات دو سیم کارته هستند. R9 به باتری ۲۸۵۰mAh و  R9 پلاس به باتری ۴۱۲۰mAh نیز مجهز است. علاوه بر این به تکنولوژی شارژ سریع VOOC مجهز‌اند که در MWC 2016 معرفی شد.

شرکت Oppo هنوز هیچ جزئیاتی درباره رویداد ۲۷ اسفند ماه نداده است اما انتظار می‌رود ک قیمت سری R بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.