معرفی بازی Clash Royale + دانلود: شاهکار جدید سوپرسل - تکفارس 
معرفی بازی Clash Royale + دانلود: شاهکار جدید سوپرسل - تکفارس 

معرفی بازی Clash Royale + دانلود: شاهکار جدید سوپرسل

مبین محمدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - 10:00
معرفی بازی Clash Royale + دانلود: شاهکار جدید سوپرسل - تکفارس 

همانطور که می‌دانید شرکت سوپرسل در ماه ژوئن ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد. Ilkka Paananen مدیرعامل این شرکت اولین بازی موبایل ناموفق Gunshine.net را انتشار کرد و پس از آن این شرکت تحول عظیمی پیدا کرد، این شرکت در سال ۲۰۱۱ بازی Clash Of Clans (کلش آف کلنز) را منتشر کرد که سبک خارق‌العاده آن به سرعت طرفداران زیادی را پیدا کرد که به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل تبدیل شد و در سود مالی بسیاری را برای این شرکت به همراه داشت. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

سوپرسل پس از آن بازی جدید Hay Day (هی دی) را منتشر کرد که یک بازی مدیریت مزرعه بود و به سرعت مشهور شد، بازی بوم بیچ هم سبکی همانند کلش آف کلنز را داشت اما متفاوت‌تر از همیشه نمایان شد. اکنون سوپرسل شاهکار جدیدی را با نام  Clash Royale منتشر کرده است که در ابتدا برای پلتفرم اندروید و iOS البته در برخی از کشورها در دسترس بود منتشر شد و اکنون این بازی به انتشار جهانی نیز رسیده است. امروز در تکفارس قصد داریم تا این بازی خارق‌العاده را به شما معرفی کنیم.

Release_CR_site1

بازی  Clash Royale  مدت زیادی نیست که در بازارهای اپلیکیشن آنلاین منتشر شده است اما در این مدت کم طرفداران بسیاری را در نقاط مختلف جهان پیدا کرده است.

این بازی سبکی شبیه به کلش آف کلنز را دارد و می‌توان گفت که نسخه جذاب این بازی است که تفاوت‌های بسیاری را نیز دارند. در بازی  Clash Royale  همان سربازهای کلش آف کلنز وجود دارند با این تفاوت که هردو حریف در زمان نبرد همزمان آنلاین هستند و از قبیله خود دفاع می‌کنند.

Clash-Royale-APK-Wallpapers

بازی  Clash Royale  با زدن دکمه Battle آغاز می‌شود که در ابتدای بازی صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم شده که هردو کاربر در آن پیدا هستند. هر بازیکن دو برج مراقبت و یک مقر اصلی را دارد که باید از آن‌ها محافظت کند و همچنین به حریف آنلاین خود حمله کرده و ساختمان‌های آن را نیز ویران کند.

clash-royale-large-930x635

در قسمتی زیرین صفحه نمایش شما پانلی برای آماده کردن سربازها وجود دارد و همچنین قسمت پایین‌تر آن نیز اکسیر شما را در بازی تامین می‌کند. سقف مقدار اکثیر ۱۰ بوده و در زمانی که آن را مصرف کنید دوباره برای شما تولید خواهد شد. پس از اینکه نبرد آغاز شد شما باید سرباز مورد نظر خود را در میان یکی از سربازهای موجود در پانل زیرین انتخاب کنید و آن را به داخل بازی بیاورید. همزمان حریف شما هم سربازهای خود را در میدان نبرد آماده می‌کند که ممکن است در میدان نبرد سربازها باهم درگیر شوند البته این عمل زمانی پیش خواهد آمد که هردو بازیکن سربازهای خود را از یکطرف داخل میدان نبرد کنند. لازم به ذکر است که وسط میدان نبرد رودخانه‌ای وجود دارد و سربازها از روی دو پل موجود برای نبرد عبور می‌کنند که در نهایت به برج‌های مراقبت حریف خواهند رسید.

clashroyale

اکنون هدف هر بازیکن مشخص است و هرکدام از بازیکن‌ها سریع‌تر باشند و یکی از برج‌های مراقبت را تخریب کنند یک تاج از حریف می‌گیرند و در نهایت کسی برنده است که تعداد تاج بیش‌تری را داشته باشد البته در مجموع ۳ تاج برای به دست آوردن هر بازیکن وجود دارد که برای به دست آوردن هر ۳ تاج باید سه ساحتمان اصلی حریف را تخریب کند.

Clash-Royale-game

پس از اتمام بازی برنده یک جعبه از بازی دریافت می‌کند که ممکن است به رنگ نقره‌ای و یا طلایی باشد. برای باز کردن آن مقداری زمان نیاز است. جعبه‌های نقره‌ای برای باز شدن نیاز به ۳ ساعت و جعبه‌های طلایی ۸ ساعت باز خواهند شد که در آن‌ها کارت‌هایی به مناسبت برنده شدن شما در آن وجود دارد. این کارت‌ها ممکن است طلا، جم، امتیاز برای آپدیت سربازان و یا سرباز جدید باشند. البته شما می‌توانید برای باز کردن زودتر این جعبه‌ها از جم استفاده کنید که ممکن است مقداری هزینه بردار باشد، لازم به ذکر است که در طول بازی به عنوان جایزه جم‌هایی به شما داده می‌شود.

IMG_0208

شما جمعا می‌توانید چهار عدد از این جعبه‌ها را دریافت کنید و بعد از آن اگر حتی برنده نبرد باشید هیچ جعبه جدیدی برای شما تعلق نمی‌گیرد. البته در بالای رابط کاربری صفحه نبرد دو جعبه دیگر در طول بازی به شما داده می‌شود که یکی از آن‌ها به صورت رایگان و به عنوان هدیه از از چندگاهی برای شما نمایان می‌شود و دیگری با به دست آوردن ۱۰ تاج برای شما نمایان می‌شود، البته این نوع جعبه هم همیشه برقرار نیست و بعد از مدتی زمان‌دار خواهد شد.

با رفتن به صفحه بعد از سمت چپ رابط کاربری بازی به پنجره کارت‌ها می‌رسید که در آن تامی کارت‌های سربازهای بازی به نمایش در می‌آید اگر امتیاز به دست آمده در کارت‌ها به حد نساب برسد شما می‍توانید سربازهای خود را آپدیت کنید و بر درصد سلامتی و تخریب آن‌ها بیافزایید. البته کارت و امتیاز هر سرباز به صورت جداگانه به شما داده می‌شود.

clash-royale-4

صفحه بعد از پنجره کارت‌ها متعلق به خرید حم یا الماس است که در یان صفحه کاربر می‌تواند به مقدار نیاز خود جم خریداری کند، علاوه بر یان در این صفحه امکان خرید کارت نیز وجود دارد.

همانطور که انتظارش را داشتیم در بازی  Clash Royale کلن وجود دارد البته برای پیوستن به یک کلن باید لول یا سطح شما به ۳ برسد. پس از اینکه وارد کلن شدید می‌توانید سربازهای مورد نیاز خود را درخواست دهید و دیگر کاربران برای شما کارت آن سرباز را ارسال می‌کنند و در تیجه موجب افزای لول این سرباز خواهد شد. شما هم باید در طول بازی دونات دیگر کاربران را در قبیله خود پر کنید.

اما بهترین و خلاقانه‌ترین نکته در صفحه کلن این است که شما می‌توانید با هم قبیله‌ای های خود نبرد دوستانه داشته باشید. یعنی با زدن دکمه Friendly battle می‌توانید از افراد آنلاین موجود در قبیله خود دعوت به نبرد کنید که نتیجه آن نیز برای شما به همه اعضای کلن به نمایش در می‌آید.

4

علاوه بر این منطقه‌های مختلفی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید با بالا بردن کاپ یا امتیاز این مناطق را آزاد کنید که هم ظاهر میدان نبرد متفاوت خواهد شد و هم سربازهای جدید برای شما نمایان می‌شوند.

یکی دیگر از خلاقیت‌های موجود در بازی  Clash Royale  این است که شما می‌توانید گفت‌وگوی کوتاهی با حریفتان در میدان نبرد داشته باشید و برای او آرزوی موفقیت کنید. البته این پیام رسانی محدود بوده و جنبه سرگرم کننده را دارد که شامل متونی مختلف و شکلک‌های مختلف از قبیل خنده، عصبانیت، گریه و… نیز می‌شود. شما در طول نبرد می‌توانید از این شکلک‌ها برای گفت‌وگو با حریف خود استفاده کنید.

5

آخرین صفحه‌ای که در سمت راست رابط کاربری وجود دارد Clash Royale TV است که در آن نبرد بین کاربران برتر را نمایش‌ می‌دهد و همانطور که می‌دانید شما هم می‌توانید از این لیست باشید و برای مدت زمان کوتاهی نبرد برد شما در این صفحه برای عموم منتشر شود. علاوه بر این پنجره تنظیمات بازی  Clash Royale  برقرار است که در آن می‌توانید تنظیمات به خصوص خود را اعمال کنید و یا اکانت بازی خود را به جی‌میل خود متصل یا سینک نمایید تا برای حساب کاربری شما در بازی هیچ مشکلی پیش نیاید. این بازی خارق‌العاده هم اکنون طرفداران بسیاری را دارد و اگر تاکنون آن را بازی نکرده‌اید همین الان در لینک زیر  Clash Royale  را دانلود کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

google-play-en@2x

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.