گلکسی اس ۷ با ۸ گیگابایت حافظه مصرف شده عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی اس ۷ با ۸ گیگابایت حافظه مصرف شده عرضه می‌شود - تکفارس 

گلکسی اس ۷ با ۸ گیگابایت حافظه مصرف شده عرضه می‌شود

مبین محمدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 21:31
گلکسی اس ۷ با ۸ گیگابایت حافظه مصرف شده عرضه می‌شود - تکفارس 

اگر شما از طرفداران پرچم‌دارهای جدید سامسونگ هستید و می‌خواهید یکی از دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را خریدارای کنید بهتر است به نکته‌هایی که درباره این دستگاه موجود است و از سوی کاربرانی که با آن کار کرده‌اند منتشر شده است توجه داشته باشید. این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه داخلی کمتر از مقدار اعلام شده بر روی آن عرضه می‌شود که احتمالا این حافظه برای سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌ها نیز اشغال شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

البته اگر صادقانه به مسئله نگاه کنیم این اتفاق طبیعی است و هر دستگاه تقریبا ۸ گیگابایت را برای اپلیکیشن‌ها و سیستم‌عامل نیز اشغال می‌کند. به هر حال با خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی تقریبا یک چهارم از فضای آن را در اختیار نخواهید داشت. خوشبختانه هردو دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج از اسلات کارت میکرو‌اس‌دی پشتیبانی می‌کنند که حافظه انبوهی را برای ذخیره سازی اطلاعات به همراه می‌آورد.

به هر حال سامسونگ هیچ کار اشتباهی را انجام نداده است و این روالی است که برای هر گوشی‌هوشمندی ممکن است اتفاق بیافتد. این نکته‌ای بود که هر خریداری باید از آن آگاه باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید