گوشی‌هوشمند Vivo XPlay 5 معرفی شد: اولین گوشی‌هوشمند با رم ۶ گیگابایتی - تکفارس 
گوشی‌هوشمند Vivo XPlay 5 معرفی شد: اولین گوشی‌هوشمند با رم ۶ گیگابایتی - تکفارس 

گوشی‌هوشمند Vivo XPlay 5 معرفی شد: اولین گوشی‌هوشمند با رم ۶ گیگابایتی

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 21:12
گوشی‌هوشمند Vivo XPlay 5 معرفی شد: اولین گوشی‌هوشمند با رم ۶ گیگابایتی - تکفارس 

امروز شرکت چینی Vivo گوشی‌هوشمند Vivo XPlay 5 را به صورت رسمی معرفی کرد که در واقع اولین گوشی‌هوشمند با ۶ گیگابایت رم است. این برای اولین بار است که دستگاهی با چنین رم انبوهی ساخته شده است، البته در اینجا منظور ما گوشی‌های هوشمند است. علاوه بر این باید اعلام کنم که این دستگاه دارای پردازنده Snapdragon 820 موجود در پرچم‌دارهایی از قبیل گلکسی اس ۷ و شیائومی Mi 5 است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی‌هوشمند Vivo XPlay 5 خمیده بوده که شبیه به نسخه اج سری اس سامسونگ است، منحنی و خمیدگی از هردو طرف صفحه نمایش به زیباترین شکل ایجاد شده است. در حالی که جلوی دستگاه شباهت بسیاری به گلکسی اس ۶ دارد اما بدنه آن تمام فلزی بوده و یک سنسور اثر انگشت در بالای صفحه دارد. اندازه صفحه نمایش دستگاه ۵.۴۳ اینچ Super AMOLED  با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

شرکت Vivo در داخل بدنه زیبا حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را برای XPlay 5 به ارمغان آورده است، باتری آن ۳۶۰۰mAh بوده که برای قدرت آن مناسب است. همه چیز به بهترین شکل ممکن در دستگاه طراحی شده و لازمه را دارا است. اتصال USB نوع C حرف اول را در ارتباط آن می‌زند.

vivo-xplay-5-front-970x546-c

دستگاه فوق دارای دو دوربین بوده که دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. همچنین در داخل بدنه دستگاه سیستم HIFI 3.0 وجود دارد که در واقع توانایی صوتی XPlay 5 را به رخ می‌کشد. متاسفانه هنوز هیچ خبری درباره قیمت و تاریخ عرضه دستگاه منتشر نشده است اما آنطور که پیدا است گوشی‌هوشمند XPlay 5 ابتدا در چین عرضه می‌شود.در ادامه با تکفارس همراه باشید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید