پیش‌فروش ۱۵۰۰۰ واحد از HTC Vive در ۱۰ دقیقه - تکفارس 
پیش‌فروش ۱۵۰۰۰ واحد از HTC Vive در ۱۰ دقیقه - تکفارس 

پیش‌فروش ۱۵۰۰۰ واحد از HTC Vive در ۱۰ دقیقه

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 18:54
پیش‌فروش ۱۵۰۰۰ واحد از HTC Vive در ۱۰ دقیقه - تکفارس 

همانطور که می‌دانید از دیرو پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive آغاز شده است اگرچه قیمت این دستگاه قدری بالا است اما به نظر می‌رسد طرفداران بسیاری را دارد. اکنون باتوجه به گفته یکی از کارمندان شرکت HTC به نام Shen Ye این شرکت توانسته در ۱۰ دقیقه اول فروش ۱۵۰۰۰ نسخه از دستگاه هدست واقعیت مجازی را بفروشد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این کارمند به صورت مستقیم به فروش اشاره نکرده است و فروش ۱۵۰۰۰ نسخه‌ای را اعلام کرده که متاسفانه هنوز هیچ خبر رسمی از سوی HTC منتشر نشده است اما این خبر در کل برای دوستادارن این تکنولوژی بسیار خوشایند است.

هدست HTC Vive در حال حاضر گران‌ترین هسدت واقعیت مجازی HTC Vive است. قیمت این هدست ۷۹۹ دلار است که در واقع ۲۰۰ دلار از Oculus Rift گران‌تر است   اکنون به نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد هدست PlayStation VR را ارزان‌تر عرضه کند باتوجه به شایعات قیمت این دستگاه سونی ممکن است بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار باشد.

در هر صورت این خبر و این مقدار فروش برای HTC بسیار خوشایند است. این شرکت در سال‌های اخیر تلاش بسیاری را د صنعت گوشی‌های هوشمند داشته است. به هر حال هنوز هدست HTC Vive جای رکورد زدن را دارد و اکنون باید منتظر اخبار مربوط به آن باشیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.