تصاویر منتشر شده از بوگاتی چیرون: قیمتی لوکس‌تر از همیشه - تکفارس 
تصاویر منتشر شده از بوگاتی چیرون: قیمتی لوکس‌تر از همیشه - تکفارس 

تصاویر منتشر شده از بوگاتی چیرون: قیمتی لوکس‌تر از همیشه

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 18:23
تصاویر منتشر شده از بوگاتی چیرون: قیمتی لوکس‌تر از همیشه - تکفارس 

شرکت بزرگ اتومبیل سازی بوگاتی در دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که جانشین ویرون با قدرتی فراتر بوگاتی چیرون خواهد بود. این خودرو در نمایشگاه Geneve Motor  ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شد. اکنون تصاویر رسمی از خودروی بوگاتی چیرون منتشر شده است و این شرت قیمت رسمی آن را اعلام کرده است. برای دیدن جزئیات در ادامه با تکفارس همراه باشید.

موتور ۸ لیتری W16 بوگاتی ویرون به صورت انصاری برای چیرون دوباره طراحی شده است که مجهز به چهار توربو شارژر بزرگ بوده و قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری افسانه‌ای را ارائه می‌دهد.

سرعت ۰ تا ۶۲ میال یا ۰ ۱۰۰ این خودرو ۲.۵ ثانیه اعلام شده است. سقف سرعت بوگاتی چیرون ۲۶۰ مایل اعلام شده است که راننده می‌تواند سرعتی فراتر از این را با این خودرو تجربه کند، البته رسیدن به چنین سرعتی نیاز به لاستیک‌های پرقدرتی است به همین دلیل بوگاتی لاسیتک‌های خودروی جدید را با همکاری میچلین توسعه داده است.

بوگاتی ویرون یک خودروی لوکس و چیرون لوکس‌تر از گذشته نمایان شده است. فضای داخلی این خودرو با بهترین نوع چرم پوشیده شده است و سیستم صوتی بسیار عالی را نیز فراهم کرده است، در این خودرو چهار تویتر وجود دارد.

قرار است که از بوگاتی چیرون ۵۰۰ دستگاه تولید شود که در حال حاضر حدود یک سوم آن‌ها به فروش رسیده است. تصاویر اوج زیبایی را به رخ می‌کشد اما قیمت بسیار بالای آن همگان را به جز لوکس سواران مورد تعجب قرار می‌دهد. قیمت بوگاتی چیرون ۲.۶ میلیون دلار اعلام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.