سامسونگ دلیل بازگشت شیار میکرو‌اس‌دی را به گلکسی اس ۷ توضیح داد - تکفارس 
سامسونگ دلیل بازگشت شیار میکرو‌اس‌دی را به گلکسی اس ۷ توضیح داد - تکفارس 

سامسونگ دلیل بازگشت شیار میکرو‌اس‌دی را به گلکسی اس ۷ توضیح داد

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 17:59
سامسونگ دلیل بازگشت شیار میکرو‌اس‌دی را به گلکسی اس ۷ توضیح داد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید زمانی که سامسونگ گلکسی سا ۶ را به صورت رسمی معرفی کرد خبری از اسلات کارت میکرو‌اس‌دی نبود و این شرکت احساس کرد که می‌تواند راه اپل را در برگیرد و آن را ادامه دهد که در نهایت نسخه‌هایی با حافظه داخلی بیش‌تر را ارائه می‌داد. اما به صورت غیره منتظره زمانی که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ دو پرچم‌دار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را معرفی کرد پشتیبانی از اسلات کارت میکرو‌اس دی را به ارمغان آورده بود یا بهتر است بگوییم که آن را بازگردانده بود. در ادامه با تکفارس همراه باشید از از جزئیات این خبر مطلع شوید.

اکنون سوال این است که چرا سامسونگ پشتیبانی اسلات کارت میکرواس‌دی را به گلکسی اس ۷ و اس ۷ بازگردانده است؟ آیا این کار باعث می‌شود که مشتریان گلکسی اس ۶ زودتر به گلکسی اس ۷ به روز شوند؟ سامسونگ در این باره توضیحاتی را داده است که به شرح زیر می‌باشد.

به گفته Kyle Brown که مدیر تکنولوژی و محتوای سامسونگ است تکنولوژی گلکسی اس ۶ عملکرد خوبی را به همراه داشت. در آن زمان وجود اسلات کارت میکرو اس‌دی باعث می‌شد که از سرعت عملکرد دستگاه کاسته شود. ما UFS 2.0 و رم DDR4 را ارتقا دادیم و معتقد بودیم که شیار میکرو‌اس‌دی باعث کاهش سرعت دستگاه می‌شود.

با این حال سامسونگ توانسته مشکلات موجود را حل کند و پشتیبانی گلکسی اس ۷ از اسلات کارت میکرو‌اس‌دی هیچ مشکلی را به همراه نداشته باشد. خوشبختانه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در حال حاضر بهترین پرچم‌دارهای بازار موبایل هستند. حال باید منتظر عملکرد این دو در بازار باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.