پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive آغاز شد - تکفارس 
پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive آغاز شد - تکفارس 

پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive آغاز شد

مبین محمدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 17:42
پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive آغاز شد - تکفارس 

مدت زیادی بود ه شرکت HTC برنامه‌های خود را برای تکنولوژی واقعیت مجازی اعلام کرده بود و سال گذشته میلادی این شرکت همراه با همکاری و توسعه Valve هدست واقعیت مجازی  Vive VR را معرفی کرد و در نهایت قبل از کنگره هانی موبایل ۲۰۱۶ همانطور که انتظار می‌رفت معرفی شد. پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive  از دیروز آغاز شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اکنون نسخه مصرف کننده هدست VR شرکت HTC  همراه با ویژگی‌های جدید در دسترس قرار دارد، لازم به ذکر است که دو کنترلر بی‌سیم یا وایرلس به روز شده‌اند که بازخورد لمسی دو مرحله‌ای را ارائه داده است.

برای مدت محدودی کسانی که این هدست را پیش‌خرید کنند دو بازی به صورت رایگان برای آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد که تا تاریخ اعلام شده قابل استفاده می‌باشد. قیمت هدست HTC Vive تقریبا ۷۹۹ دلار بوده اگرچه نسبت به Oculus Rift گران‌تر است اما تفاوت سخت‌افزاری باعث  انتخاب درست مشتریان خواهد شد.

پیش‌فروش این محصول واقعیت مجازی در یالات متحده آمریکا و سراسر جهان باز شده است. این شرکت امیدوار است که تا ماه آوریل ۲۰۱۶ فروش خوبی را به ثبت برساند. حال باید منتظر خبرهای بیش‌تر درباره این محصول باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید