بهترین گوشی‌های هوشمند MWC 2016 از نگاه فون‌آرنا - تکفارس 
بهترین گوشی‌های هوشمند MWC 2016 از نگاه فون‌آرنا - تکفارس 

بهترین گوشی‌های هوشمند MWC 2016 از نگاه فون‌آرنا

مبین محمدی
۸ اسفند ۱۳۹۴ - 15:24
بهترین گوشی‌های هوشمند MWC 2016 از نگاه فون‌آرنا - تکفارس 

امسال هم کنگره جهانی موبایل را پشت سر گذاشتیم. در این نمایشگاه بزرگ بسیاری از گوشی‌‌های هوشمند و محصولات عظیمی از سوی شرکت‌های مختلف تکنولوژی به نمایش گذاشته شد. از بهترین تکنولوژی‌ها هم می‌توان محصولات واقعیت مجازی و شبکه ۵G را نام برد. شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی، سونی و اچ‌تی‌سی محصولات جدید خود را معرفی کردند. اما همانطور که می‌دانید هدف اصلی این نمایشگاه گوشی‌های هوشمند یا همان اسمارت فون‌ها است. امروز در تکفارس قصد داریم تا بهترین گوشی‌های هوشمند معرفی شده در این نمایشگاه را از دیدگاه وب‌سایت فون‌آرنا برای شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی‌های هوشمند MWC 2016: گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج

India-Samsung-Galaxy-S7-S7-Edge-and-S7-Edge-Plus-Price-and-Release-Date-Info

اگر واقع گرایانه به مسئله نگاه کنیم، گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۶ از بهترین دستگاه‌ها بود و با عرضه اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس بازار سامسونگ رونق تازه‌ای گرفت. بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ به این زودی‌ها دستگاه‌های جدید را نیاز نداشت اما این شرکت در طی برگزاری کنفراس مطبوعاتی دوم اسفند خود دو گوشی‌هوشمند پرچم دار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به صورت رسمی معرفی کرد که باز هم همانند همیشه مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج از لحاظی دور از مدل‌های سال‌های گذشته بودند و با ویژگی‌های جدید این دو رقابت تازه‌ای را در بازار موبایل آغاز می‌کنند. از لحاظ طراحی و ظاهر این دو تغییر چندانی نداشته‌اند اما کلیدهای آن نرم‌تر از دیگر نسخه‌ها است. دو دستگاه پرچم‌دار امسال مجهز به دوربین‌های بهتر، پردازنده‌های سریع‌تر، گواهینامه IP68 (مقاوم در برابر آب و گردوغبار) و حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقا شده‌اند.

بدنه آن‌ها براق‌تر بوده و باتری ‌آن‌ها هم به نسبت قدرتمندتر از قبل شده است، از دیگر ویژگی‌های جدید و خارق‌العاده سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن آن اشاره کرد که قابل سفارش شدن بوده و کاربر می‌تواند هرچیزی را در آن نشان دهد. هم‌اکنون پیش‌فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ آغاز شده است و قرار بر این است که در تاریخ ۱۱ مارس روانه بازار شوند.

مقام دوم بهترین گوشی‌هوشمند معرفی شده در MWC 2016: ال‌جی جی ۵

lg-g5-first-look-aa-19-840x473

اولین گوشی‌هوشمندی که در کنگره جهانی موبایل معرفی شد ال‌جی جی ۵ بود و در واقع این شرکت اولین رویداد را برگزار کرد. چیزی که جی ۵ را از دیگر دستگاه‌ها متمایز می‌کرد طراحی ماژول و زاویه دید عرض آن بود و پس از آن لوازم جانبی عمده این دستگاه بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بهترین نکته طراحی این دستگاه وجود باتری قابل جابه‌جایی بود که از پایین دستگاه خارح می‌شد.

صفحه نمایش این دستگاه هم همیشه روشن می‌ماند با این تفاوت که نمی‌توان آن را به صورت سفارشی تغییر داد اما خوب باید اعلام کنم که دوربین زاویه عریض آن عملکرد فوق‌لعاده‌ای دارد.

مقام سوم بهترین گوشی‌هوشمند معرفی شده: سونی اکسپریا X Performance

sony-xperia-x-performance-front-2-720x720

با حضور سونی در کنگره جهانی موبایل بسیاری از افراد غافل‌گیر شدند، این شرکت در طی برگزاری کنفرانسمطبوعاتی خود سری جدید گوشی‌های هوشمند  X را معرفی کرد که بهترین آن‌ها گوشی‌هوشمند X Performance بود. یکی از برجستگی‌های این دستگاه وجود آخرین پردازنده Qualcomm SoC یعنی Snapdragon 820 بود، همچنین دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و بدنه فلزی بر زیبایی‌های آن نیز افزوده بودند. باید اعلام کنم که X Performance در زمان کار کردن تجربه بی‌نظیری را به کاربر می‌دهد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید