تحلیلگران فروش ۱۰ میلیون واحد ال‌جی جی ۵ را برای سال جاری پیش‌بینی کرده‌اند - تکفارس 
تحلیلگران فروش ۱۰ میلیون واحد ال‌جی جی ۵ را برای سال جاری پیش‌بینی کرده‌اند - تکفارس 

تحلیلگران فروش ۱۰ میلیون واحد ال‌جی جی ۵ را برای سال جاری پیش‌بینی کرده‌اند

مبین محمدی
۶ اسفند ۱۳۹۴ - 20:27
تحلیلگران فروش ۱۰ میلیون واحد ال‌جی جی ۵ را برای سال جاری پیش‌بینی کرده‌اند - تکفارس 

شرکت ال‌جی به صورت رسمی گوشی‌هوشمند جی ۵ را در MWC 2016 معرفی کرد، در طراحی این پرچم‌دار تمامی نکات رعایت شده است و این شرکت برای شروع تیم جدید طراحی را استخدام کرد که در نهایت موجب طراحی خارق‌العاده ماژول شد که به کابران اجازه می‌دهد تا باتری دستگاه را از پایین به صورت کشویی خارج کنند و همچنین امکان ارتقا آن نیز وجود خواهد داشت. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در ال‌جی جی ۵ ویژگی‌های فراوانی وجود داشت که بسیاری از آن‌ها به شایعات از پیش منتشر شده نزدیک بودند. اما اکنون به نظر می‌رسد که سالی با رقابت سخت را در پیش داریم چراکه گوشی‌های هوشمند بسیاری به زودی روانه می‌شوند که در واقع سونی، HTC، سامسونگ و ال‌جی رقبای اصلی برای یکدیگر خواهند بود.

اکنون باتوجه به گفته جفرسون وانگ و گزارشات آنالیز انجام شده تغییرات و ویژگی‌های جدید ال‌جی می‌تواند موجب فروش ۱۰ میلیون واحدی در سال ۲۰۱۶ شود. البته دیگر تحلیلگران پیشنهاد‌هایی را برای فروش بیش‌تر به ال‌جی داده‌اند که هنوز جزئیات آن‌ها معلوم نیست، به هر حال این شرکت می‌تواند سهم بیش‌تری از بازار موبایل را دریافت کند.

به عنوان یادآوری گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۵ دارای صفحه نمایشی با وضوح Quad-HD با ویژگی همیشه روشن، پردازنده Qualcomm Snapdragon 810،  پردازشگر گرافیکی Adreno 530، رم ۴ گیگابایتی LPDDR4، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی UFS، دوریبین اصلی دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.