طرح های اولیه iPhone 5Se نشان دهنده شباهت عجیب آن به iPhone 6 هستند - تکفارس 
طرح های اولیه iPhone 5Se نشان دهنده شباهت عجیب آن به iPhone 6 هستند - تکفارس 

طرح های اولیه iPhone 5Se نشان دهنده شباهت عجیب آن به iPhone 6 هستند

محمدرضا قدمگاهی
۶ اسفند ۱۳۹۴ - 13:30
طرح های اولیه iPhone 5Se نشان دهنده شباهت عجیب آن به iPhone 6 هستند - تکفارس 

دو طرح اولیه جدید از آیفون ۵اس‌ای به بیرون درز کرد که نشان دهنده صفحه نمایش ۴-اینچی آن و شباهت عجیبش به آیفون۶ است. این نقشه های اولیه توسط @OnLeaks که یک منبع تقریبا موثق نیز است، به بیرون درز کرد.

طبق شایعات و اخبار های گذشته منتشر شده در تکفارس، آیفون۵اس‌ای احتمالا در سیزدهم ماه مارچ (بیست و سوم اسفندماه) معرفی خواهد شد.

آیپد ایر۳ هم همزمان با این آیفون ارزان قیمت به مرحله رونمایی خواهد رسید. شایان ذکر است که آیپد جدید دقیقا همان طراحی و معماری آیپد پرو را دارد و تنها فرق آن، صفحه نمایش کوچکتر و قیمتی بیشتر نسبت به برادر بزرگترش است. انتظار می‌رود که اپل چیپست A9X را در معماری آیپد ایر۳ بکار ببندد و با یک رم ۴گیگابایتی، اسپیکر دوگانه به همراه Apple Pencil و یک کیبورد فیزیکی، آن را تکمیل کند. طبق شایعات نیز ساعت هوشمند جدید اپل با قابلیت FaceTime یا همان وبکم خودمان معرفی خواهد شد. گزارش ها اذعان دارند که سه روز بعد از معرفی دیوایس های مذکور، منتشر می‌شوند. طرح های جدید کشیده شده این گوشی حاکی از آن هستند که جدیدترین نسخه آیفون توسط TrueTone طراحی شده است. انتظار می‌رود که اپل A9 SoC را اینبار در iPhone 5Se  بکار ببندد.

فناوری ۳D Touch  و Touch ID نیز از جمله تکنولوژی های استفاده شده در این گوشی هوشمند است. البته نباید NFC را نادیده بگیریم. جالب است بدانید که حرف e در iPhone 5Se به معنی Economy یا همان ارزان قیمت است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.