شیائومی Mi 5 به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 
شیائومی Mi 5 به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

شیائومی Mi 5 به صورت رسمی معرفی شد

مبین محمدی
۵ اسفند ۱۳۹۴ - 15:09
شیائومی Mi 5 به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

تقریبا دو سال از ساخت برند شیائومی می‌گذر این شرکت امروز در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی MWC 2016 بارسلونا خود گوشی‌هوشمند  Mi 5 و Mi 4 را معرفی کردکه Mi 5 به عنوان جدیدترین پرچم‌دار این شرکت وارد بازار می‌شود. این پرچم‌دار مشخصات فوق‌العاده‌ای را دارد ر ادامه با تکفارس همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دستگاه بیاندازیم.

پیش از معرفی شایعات متعددی درباره گوشی‌هوشمند شیائومی Mi 5 منتشر شده بود اما در نهایت با رسمی شدن این دستگاه توجه بسیاری به آن جلب شد. گوشی‌هوشمند Mi 5 استاندارد بوده و در طراحی منحصر به فرد آن خیره کننده است، البته بازم به ذکر است که در ساخت آن از مواد متفاوتی استفاده شده است. جنس شیشه صفحه نمایش موجود در آن Gorilla Glass 4.0 است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند دارای سه نسخه Standard، High و Ceramic است.

مشخصات گوشی هوشمند Mi 5 شیائومی به شرح زیر است:

پلتفرم: اندروید ۶.۰ مارشملو Marshmallow

ابعاد و وزن: ۱۴۴,۵ در ۶۹.۲ در ۷.۲۵mm و وزن ۱۶۲ گرم

صفحه نمایش: ۵.۱۵ اینچی Full HD (1080 x 1920)

سخت افزار:

  • ۲.۱۵GHz / 3GB RAM :High edition
  • ۲.۱۵GHz / 4GB RAM :Ceramic exclusive
  • ۱.۸GHz / 3GB RAM :Standard edition

دوربین: ۱۶MP rear cam, 4-axis OIS, 4K video, Sony IMX 298 sensor
۴MP front cam with 2.0-micron camera

حافظه: نسخه standard با حافظه ۳۲ گیگابایتی، نسخه high با حافظه ۶۴ گیگابایتی، نسخه ceramic exclusive با حافظه ۶۴ گیگابایتی

باتری: ۳۰۰۰ mAh

دیگر ویژگی‌ها: USB Type-C

همانطور که در مشخصات خواندید هر سه نسخه دارای یک اندازه صفحه نمایش هستند که ۵.۱۵ اینچ ۱۰۸۰p اعلام شده است، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 820 آن‌ها هم یکسان هستند با این تفاوت که سنجش زمان آن‌ها متفاوت است. شرکت شیائومی در طی برگزاری این کنفرانس قیمت هر سه نسخه Mi 5 را اعلام کرد که قرار است نسخه Standard آن با قیمت ۳۰۶ دلار، نسخه High با قیمت ۳۵۲ و نسخه Exclusive با قیمت ۴۱۲ دلار روانه بازار شوند.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.