پیش‌فروش گلکسی اس ۷ آغاز شد - تکفارس 
پیش‌فروش گلکسی اس ۷ آغاز شد - تکفارس 

پیش‌فروش گلکسی اس ۷ آغاز شد

مبین محمدی
۴ اسفند ۱۳۹۴ - 23:35
پیش‌فروش گلکسی اس ۷ آغاز شد - تکفارس 

پرچم‌دارهای جدید سامسونگ به یکی از خبرساز ترین دستگاه‌ها در رسانه‌ها تبدیل شده بودند و هر روزه شایعات متعددی درباره آن‌ها منتشر می‌شد. در نهایت سامسونگ در روز یکشنبه در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی MWC 2016 خود دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به صورت رسمی معرفی کرد. این دو دستگاه توجه بسیاری از کاربران را به خود حلب کرده است، در حال حاضر پیش‌فروش این دو گوشی‌هوشمند در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

چهار اوپراتور بزرگ این کشور فروش را بر عهده گرفته‌اند که شامل Verizon, AT&T, T-Mobile و Sprint نیز می‌شود و البته قیمت‌ آن‌ها را مشخص کرده‌اند.

گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ با قیمت ماهانه ۲۳.۱۷ دلار توسط AT&T و گلکسی اس ۷ اج نیز با قیمت ماهاهنه ۲۶.۵۰ دلار آماده فروش شده است. اوپراتور  Sprint این قیمت را به ترتیب ۲۷.۹۱ دلار و ۳۲.۵۰ دلار اعلام کرده است.

البته سامسونگ سورپرایز بزرگی را برای خریداران دارد و قرار است که تمامی کسانی که یکی از این دو دستگاه را در تاریخ مشخص شده پیش‌خرید کنند یک هدست واقعیت مجازی به صورت رایگان هدیه دهد. سامسونگ مشتریان را برای خرید پرچم دار جدید تشویق می‌کند و در واقع با این کار موجب افزایش فروش چشم‌گیر پرچم‌دار خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟پ

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.