جزئیات تازه درباره آیفون SE و آیپد ایر ۳ منتشر شد - تکفارس 
جزئیات تازه درباره آیفون SE و آیپد ایر ۳ منتشر شد - تکفارس 

جزئیات تازه درباره آیفون SE و آیپد ایر ۳ منتشر شد

مبین محمدی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 22:43
جزئیات تازه درباره آیفون SE و آیپد ایر ۳ منتشر شد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید قرار است که آیفون ۵SE و آیپد ایر ۳ ماه آینده در رویداد مطبوعاتی اپل به صورت رسیم معرفی شوند، همچنین انتظار می‌رود که فروش آن‌ها مدت کوتاهی پس از معرفی نیز آغاز گردد. تاکنون شایعات و جزئیات زیادی درباره این دو محصول منتشر شده است و امروز به نظر می‌رسد که جزئیات تازه‌ای درباره این دو دستگاه منتشر شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوجه به گزارش‌های اخیر منتشر شده گوشی‌هوشمند آیفون ۵SE دارای پردازنده A9 خواهد بود که در آیفون ۶ اس نیز استفاده شده است. علاوه بر این شایعات جدیدی درباره آیپد ایر ۳ منتشر شده است که خبر از وجود پردازنده A9X نیز می‌دهد، علاوه بر این دستگاه فوق با Apple Pencil سازگاری دارد.

دیگر مشصخات شایعه شده درباره آیفون ۵SE شامل صفحه نمایش ۴ اینچی و رم ۲ گیگابایتی است و انتظار می‌رود همان دوربین موجود در آیفون ۶ اس را داشته باشد. اگر شایعات درست باشد دوربین سلفی دستگاه ۵مگاپیکسل و دوربین اصلی آن نیز ۱۲ مگاپیکسل است و به ویژگی‌های جدیدی مانند ۳D Touch و سیستم پرداخت همراه Apple Pay مجهز است.

لازم به ذکر است که گوشی‌هوشمند جدید آیفون که دارای صفحه نمایش ۴ اینچی با همان رنگ‌های پرچم دار فعلی روانه بازار می‌گردد. به هر حال ماه آینده پرده از تمام واقعیت‌های دو دستگاه آیفون ۵SE و آیپد ایر ۳ برداشته خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.