سونی Xperia Ear را به عنوان یک دستیار شخصی معرفی کرد - تکفارس 
سونی Xperia Ear را به عنوان یک دستیار شخصی معرفی کرد - تکفارس 

سونی Xperia Ear را به عنوان یک دستیار شخصی معرفی کرد

مبین محمدی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 20:26
سونی Xperia Ear را به عنوان یک دستیار شخصی معرفی کرد - تکفارس 

کنفرانس مطبوعاتی سونی در MWC 2016 بسیار پر هیجان بود، این شرکت علاوه بر خانواده جدید X گوشی‌های هوشمند خود محصولات جدیدی را هم معرفی کرد که یکی از آن‌ها Xperia Ear بوده و در واقع یک دستیار شخصی است و بر روی گوشی کاربر قرار می‌گیرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این شرکت به صورت رسمی از  Xperia Ear رونمایی کرد، البته گفته شده است که شباهت‌های بسیاری به گجت Moto Hint دارد. این گجت جدید سونی از ارتباط با چشم جلوگیری می‌کند و فقط روی گوش شما نصب خواهد شد، Xperia Ear در واقع فراتر از گوشی بلوتوثی است.

Xperia-Ear-Lifestyle-Man

برای شروع Xperia Ear مجهز به یک سنسور بوده که وظیفه اعلام نصب شدن روی گوش کاربر را دارد، دستگاه فوق با گوشی‌هوشمند اندرویدی شما نصب می‌شود. این دستگاه علاوه بر یادآری کارهای روزانه ازقبیل قرار ملاقات و اعلام تماس‌ها، خبرها و همچنین کلیه اعلانات قابلیت پذیرش دستوارت صوتی را دارد، یعنی کاربر می‌تواند با دادن دستورات کارهای خود را مانند یک جستوجو انجام دهد.

این دستگاه به عنوان یک دستیار صوتی همیشه همراه بی‌نظیر است اما ماسفانه عمر تخمین شده باتری آن تنها ۳.۵ ساعت است، البته به گفته سونی این مقدار برای کاربر مناسب است و اگر عادلانه قضاوت کنیم کسی در تمام طول روز از این دستگاه استفاده نمی‌کند، اما ممکن است که ۳.۵ ساعت برای همگان مناسب نباشد و به زمان بیش‌تری برای کار با آن نیاز داشته باشند. سونی دستگاه کوچکی را به عنوان شارژر قابل حمل با آن عرضه می‌کند که کاربر می‌تواند از آن در مکان‌های مختلفی برای شارژر کردن Xperia Ear استفاده کند. به هر حال هنوز صحبتی درباره قیمت این دستگاه نشده است اما سونی در حال آماده سازی مقدمات برای عرضه در تابستان سال جاری است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.