سونی اکسپریا X Performance با پردازنده Snapdragon 820 معرفی کرد - تکفارس 
سونی اکسپریا X Performance با پردازنده Snapdragon 820 معرفی کرد - تکفارس 

سونی اکسپریا X Performance با پردازنده Snapdragon 820 معرفی کرد

مبین محمدی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 12:30
سونی اکسپریا X Performance با پردازنده Snapdragon 820 معرفی کرد - تکفارس 

کنفرانس مطوعاتی شرکت سوین به پایان رسید و این شرکت در ابتدا گوشی هوشمند اکسپریا X را به صورت رسمی معرفی کرد. کسی فکرش را نمی‌کرد که سونی امسال رد MWC 2016 گوشی‌هوشمند جدیدی برای معرفی داشته باشد، البته پیش از مراسم تصویری از دستگاه فوق فاش شد. شرکت سونی در ادامه مراسم خود گوشی هوشمند اکسپریا X Performance را معرفی کرد که قدرت افسانه‌ای آن توسط پردازنده Snapdragon 820 تامین می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی‌هوشمند X Performance دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p Full HD است و همانطور که از نام آن پیدا است عضو جدید خانواده X است.  این گوشی‌هوشمند ظاهری شبیه به سری سری Z را دارد، طراحی دستگاه‌های این سری با شاسی تمام فلزی و گوشه‌های لبه گرد است، البته خمیده صفحه نمیش نیز حفظ شده است. به گفته سونی این دستگاه به صورت آرگنومیک تر طراحی شده است.

سری جدید X برنامه‌های خاصی را برای موفق شدن در بازار موبایل دارد، چراکه ویژگی‌های خارق العاده بسیاری را برای همگان به ارمغان آروده است که شامل باتری بهبود یافته و دوربین ۳ مگاپیکسلی با کیفیت بی نظیر است. البته لازم به ذکر سات که این دوربین ۲۳ مگاپیکسلی دارای فوکوس خودکار هیبریدی ۰.۱s است.

این دستگاه می‌تواند دو روز روشن بماند و انرژی کامل را برای نیازهای شما تامین کند. علاوه بر پردازنده قدرتمند دستگاه X Performance دارای رم ۳ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است. البته گزینه اسلات کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظ نیز وجود دارد.

Capture

گوشی‌های هوشمند اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X Performance در ژوئن سال جاری روانه بازار می‌شوند که در رنگ‌های سفید، مشکی، گولد و رز موجود خواهد بود. نظر شما ردباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید