مقایسه رابط کاربری ال‌جی جی ۵ با ال‌جی جی۴ - تکفارس 
مقایسه رابط کاربری ال‌جی جی ۵ با ال‌جی جی۴ - تکفارس 

مقایسه رابط کاربری ال‌جی جی ۵ با ال‌جی جی۴

مبین محمدی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 22:37
مقایسه رابط کاربری ال‌جی جی ۵ با ال‌جی جی۴ - تکفارس 

چند ساعت پیش گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۵ به صورت رسمی در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی معرفی شد. این پرچم دار قدرت و ویژگی‌های خاص خود را دارد و همراه با آن لوازم جانبی زیادی معرفی شد. طراحی بدنه دستگاه تغییرایت یافته است اما باید اعتراف کنم که از زیبایی این آن کاسته نشده است. رابط کاربری جی ۵ قدری متفاوت تر در مقایسه با جی ۴ شده است. اکنون در تکفارس قصد داریم تا رابط کاربری این دو گوشی‌هوشمند را با هم مقایسه کنیم. در ادامه با ا همراه باشید.

lg-tn

اول از همه باید اعلام کنم که app drawer در رابط کاربری این دستگاه وجود ندارد، ویژگی که قبلا شایعه شده بود با آمدن اندروید N استاندارد خواهد شد. ال‌جی به منحنی بودن همه چیز فکر کرده است. اگر طراحی آیکن‌های جی ۴ را درسال گذشته به خاطر داشته باشید حتما می‌دانید که گوشی‌های آن‌ها ۹۰ درجه بودند اما امسال در جی ۵ کامل برعکس شده است و این شرکت به لبه آیکن‌ها مقداری گردی داده است، یا اصطلاحا گوشه‌ها را نرم‌تر کرده است.

25s4

در رابط کاربری جدید رنگ سفید بسیاری دیده می‌شود و در واقع آیکن‌ها از رنگی بودن خارج شده‌اند. رابط کاربری کلی در ال‌جی جی ۵ روشن‌تر شده و اگر شما از طرقداران ظاهر تاریک جی ۴ هستید ظاهر جدید برای شما جذاب نخواهد بود.

رابط کاربری می تواند سلیقه‌ای باشد اما در کل جی ۵ یک رابط کاربری بی عیب و نقص را دارد. نظر شما درباره رابط کاربری ال جی جی ۵ چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.