با هدست واقعیت مجازی و دوربین ۳۶۰ درجه‌ای LG آشنا شوید - تکفارس 
با هدست واقعیت مجازی و دوربین ۳۶۰ درجه‌ای LG آشنا شوید - تکفارس 

با هدست واقعیت مجازی و دوربین ۳۶۰ درجه‌ای LG آشنا شوید

محمدرضا قدمگاهی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 17:57
با هدست واقعیت مجازی و دوربین ۳۶۰ درجه‌ای LG آشنا شوید - تکفارس 

در خلال معرفی LG G5 و تکنولوژی جدید Hi-Fi به علاوه تاخت و تاز دوربین قابل جا به جایی آن، ال‌جی از دو محصول دست اول دیگر یعنی هدست واقعیت مجازی و یک دوربین کوچک با قابلیت فیلم برداری ۳۶۰ درجه پرده برداری کرد.

LG 360 VR

این هدست واقعیت مجازی توسط یک کابل تایپ-سی به گوشی G5 متصل شده و با استفاده از این کابل تصاویری انحصاری از گوشی در نمایشگر ۳۶۰ درجه ای خود و از دریچه های عدسی‌اش به نمایش می‌گذارد. ال‌جی کیفیت و اندازه تصویر این هدست را به یک تلویزیون ۱۳۰ اینچی تشبیه کرده که شما از فاصله دو متری در حال تماشای آن هستید!

vr

یک طراحی فوق العاده و شیک که به خوبی G5 به نظر می‌رسد. این هدست به صورتی طراحی شده که فرد استفاده کننده می‌تواند به همراه گوشی خود، آن را به هر جایی که خواست ببرد و در آن واحد از آن استفاده کند. حدود ۱۱۸ گرم وزن این دستگاه بوده که وزنی ایده آل به شمار می‌رود. همچنین قابلیت پخش تصاویر ۳۶۰ درجه به وسیله دوربین ۳۶۰ درجه ال‌جی نیز برای آن فراهم شده است. محتوای جالب آندرویدی نیز برای این هدست در نظر می‌باشد.

LG 360 CAM

و اما می‌رسیم به دوربین جدید ال‌جی که رابطه ای تنگاتنگ با هدست واقعیت مجازی این شرکت دارد. این دوربین به شما اجازه فیلمبرداری ۳۶۰ درجه و تصویربرداری با رزولوشن ۲ برابر فول اچ‌دی یا همان ۲K را می‌دهد. همچنین سیستم صدابرداری آن تا شعاع ۵ متری اطراف را ضبط می‌کند. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ۲۰۰ درجه ای Wide، باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپری و ۴گیگابایت نیز حافظه داخلی برای این گجت هوشمند در نظر گرفته شده است. lg-360-cameraمیکروفون های با کیفیت عالی و دوربین های مرغوب تجربه یک فیلمبرداری حرفه ای را به شما خاهند داد. همچنین اعلام شده که ویدیو های گرفته شده به وسیله این دوربین بر روی سیستم Google Street View قابل آپلود بوده و کاربران اجازه تولید محتوای باکیفیت ۳۶۰ درجه را دارند. سیستمی به نام YouTube360 نیز به همین منظور طراحی خواهد شد تا اشتراک گذاری تصاویر ۳۶۰ درجه به راحتی تصاویر معمولی باشد.

ال‌جی هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار یا قیمت این محصولات دوست داشتنی اعلام نکرده است ولی ما خواستار اطلاعات بیشتری از این شرکت خواهیم بود.

MWC

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید