اینفوگرافیک: با LG G5 و “دوستان” آشنا شوید - تکفارس 
اینفوگرافیک: با LG G5 و “دوستان” آشنا شوید - تکفارس 

اینفوگرافیک: با LG G5 و “دوستان” آشنا شوید

محمدرضا قدمگاهی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 17:35
اینفوگرافیک: با LG G5 و “دوستان” آشنا شوید - تکفارس 

همانطور که می‌دانید، ال‌جی جی۵ به تنهایی عرضه نمی‌شود بلکه دارای خانواده ای پر جمعیت خواهد بود. این نوآوری های ال‌جی مثل اینکه تمامی ندارد و در کنار پرچمدارش یک دوربین ۳۶۰ درجه و یک هدست واقعیت مجازی نیز قرار داده است!

شما شاید به راحتی بتوانید باتری گوشی خود را جدا کنید، ولی شاید نتوانید به آن یک دوربین اضافه وصل کنید یا همزمان با آن از تکنولوژی Hi-Fi (گوش دادن به صدا بدون سیم) نیز بهره مند شوید. ولی این خیال در G5 عملی شده و شما به صورت همزمان می‌توانید از این امکانات دست اول و بی‌نظیر استفاده نمایید.

این شما و این هم خانواده بزرگ LG G5:

LG-G5-Infographic

یک دوربین ۳۶۰ درجه‌ای و هدست واقعیت مجازی در کنار باتری قابل جداسازی جرعه‌ای از مشتقات دریای بیکران خانواده G5 هستند!

سخت افزار جی۵ نیز قدرتمندتر از گذشته ظاهر شده که بهترین را در نوع خود ارائه می‌دهد. پردازنده SnapDragon 820 SoC با معماری ۶۴-بیتی قلب تپنده گوشی را در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 530 کنترل خواهد کرد. چهار گیگابایت رم LPDDR4 و ۳۲ گیگابایت ظرفیت UFS برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین ال‌جی اذعان دارد که به لطف آدرنو ۵۳۰، پردازش گرافیکی جی۵ نسبت به دیگر گوشی های هم رده و نسل قبل خود، حدود ۴۰ درصد بهتر عمل خواهد کرد. تاریخ عرضه این گوشی نیز اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ اعلام شده که تا زمان ال‌جی حدود سه ماه وقت تبلیغات را خواهد داشت.

MWC

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.