قیمت و تاریخ عرضه LG G5 اعلام شد - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه LG G5 اعلام شد - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه LG G5 اعلام شد

محمدرضا قدمگاهی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 17:26
قیمت و تاریخ عرضه LG G5 اعلام شد - تکفارس 

دقایقی پیش بود که ال‌جی از پرچمدار قدرتمند خود یعنی G5 رونمایی رسمی کرد. این پرده‌برداری که در شهر بارسلون اسپانیا و کنگره جهانی موبایل صورت گرفت، باعث تعظیم بسیاری از فعالان عرصه تکنولوژی در برابر این شرکت کره‌ای شد. حال قیمت و تاریخ عرضه رسمی این گل سرسبد ال‌جی اعلام شده که شما را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

یک سخت افزار بسیار قدرتمند و صفحه نمایش عالی در کنار یک باتری با عمر طولانی، همه و همه مجموعه ای به نام G5 را تشکیل می‌دهند که تا به اینجای کار خوب عمل کرده است.

«اگر منتظر قیمت این گوشی غول‌پیکر هستید، باید بگوییم که با گران ترین گوشی هوشمند پرچمدار تاریخ نیز روبرو هستید. چرا که ما گوشی پرچمداری به این قیمت سرسام آور ندیده‌ایم!». این جملات تنها یک شوخی اعصاب خردکن بود چرا که ال‌جی پس از عنوان کردن این عبارت بحث را عوض کرد و مدعی شد جی۵ نیز از قیمت مطلوبی بهره‌مند خواهد بود.

تاریخ عرضه رسمی این اسمارت فون در ماه آپریل (اردیبهشت ۹۵) بوده و پخش کننده های اولیه آن شرکت های Verzion / T-Mobile / AT&T هستند. اولین کشور میزبان آن نیز ایالات متحده خواهد بود. ال‌جی جی۵ در چهار رنگبندی مختلف: نقره ای، تیتانیوم، طلایی و صورتی به مرحله عرضه خواهد رسید.

MWC

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.