جعبه گلکسی S7 ، جعبه ای پر از مشخصه های مهم - تکفارس 
جعبه گلکسی S7 ، جعبه ای پر از مشخصه های مهم - تکفارس 

جعبه گلکسی S7 ، جعبه ای پر از مشخصه های مهم

حامد عبدالّهی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 18:53
جعبه گلکسی S7 ، جعبه ای پر از مشخصه های مهم - تکفارس 

تنها چند ساعت تا رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 باقی مانده است، اما به کمک درز چند عکس از جعبه این گوشی میتوانیم از زمان جلوتر برویم. عکس های منتشر شده از جعبه گلکسی S7 اج سامسسونگ، نشان میدهند ویژگی های مهم و خاص این گوشی طبق روال معمول سامسونگ بر روی جعبه حک شده است.

صفحه ۵.۵ اینچی  Super AMOLED این گوشی دارای کیفیت تصویر QHD (رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰) میباشد. پردازنده این گوشی هشت هسته ای با ۴GB رم و ۳۲GB حافظه داخلی میباشد.

دوربین Galaxy S7 edge دارای پیکسل دوگانه بوده و کیفیت ۱۲.۱MP را داراست. فناوری پیکسل دوگانه متعلق به شرکت Canon، است که عکاسی بسیار سریع و دقت فوکوس قوق العاده را به ارمغان می آورد. چرا که برای فوکوس کردن تا ۸۰ درصد از فضای منظره یاب استفاده میکند در حالی که بدون این ویژگی تنها از چند نقطه محدود برای فوکوس استفاده میشود. از طرفی از یک دوربین ۵MP به عنوان دوربین جلو استفاده میشود.

gsmarena_002gsmarena_001 (1)

استاندارد IP68 به عنوان خاصیت ضد آب و گرد و خاک در این عکس تأیید شده (و دوباره سخنی از کارت حافظه به میان نیامده است). همچنین شارژ وایرلسی و KNOX همچنان در دسترس کاربران خواهد بود.

تعداد زیادی از عکس های فتوشاپ شده برای جعبه های گوشی های مختلف تا به حال منتشر شده است و برای تأیید این مشخصات باید تا چند ساعت آینده منتظر باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید